• Hooii,

    Ik ben met een nieuwe story begonnen genaamd: Lost in lies.
    Vandaar dit topic(:

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Keira Elizabeth Knight is een meisje van 17 die samen met haar vader in een groot landhuis woont midden in de bossen. Haar moeder is overleden toen ze 15 was. Ze leidt haar leven, maar niet meer zo enthousiast als vroeger. Haar moeder was de belangrijkste persoon in haar leven, belangrijker dan haar vader. Beetje bij beetje komt ze achter de leugens in haar leven. Haar leven lijkt minder perfect dan iedereen denkt. Iedereen denkt dat ze het heeft: het uiterlijk, het geld, perfecte vader, perfecte huis. Enige minpuntje, moeder overleden. Niks van wat ze denken is waar. Haar leven is verre van perfect. Er zijn verboden vriendschappen, vriendschappen vol leugens, verboden liefdes, maar vooral de eeuwige leugens. Haar leven is niet wat het lijkt. Haar leven is vol van leugens. Wat hebben die leugens met haar moeder te maken? Welke rol spelen de bediendes daarin? Wat is het volgende doel van die leugens? En wat heeft die ene jongen ermee te maken? Het is Keira haar leven, waarvan ze de touwtjes niet in eigen handen heeft.


    Ik hoop dat je een kijkje neemt en eventueel ee abo neemt(:

    Dikke kus Demi

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne