• Ik zoek verdrietige of mooie stories of sprookjes, niet verhalen over justin bieber ofzo pleaz. (ik zet altijd reactie)


    ik kijk morgen naar de reacties willen jullie alsjeblieft hooghouden?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 23:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2012 - 9:08 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven

    (Het plaatje is de link :) )


    Don't be like the rest of them, darling


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Ik heb onbekende personen. :$

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/
    [/url]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/stories/63249/toy-soldier/

    ^^ emoties komen later wel >:3


    And I hope.. we'll meet again..