• Ik ga zeuren, nogmaals.
    Wel, iedereen zit steeds te zeggen dat ik dik ben. Of nee, niet iedereen. Maar mijn mama net wéér. Dat ik minder moest gaan eten. En een vriend van mijn oma vroeg een paar weken terug aan haar of ik zwanger was. En in mijn school zeiden er ook twee mensen dat, dat ik 'n dikke buik heb. En één van die twee is dan zelf moddervet hé.
    Maar dan krijg ik nog vaker te horen dat ik vet mager ben. Dus ik snap het niet meer. Ook wel omdat ik te weinig weeg voor mijn lengte. Ik ben 1m80 -Ja, ik weet dat ik groot ben- en ik weer 56kg.

    C'mon. > <


    Some people make the world special just by being in it

    man jij bent echt niet dik :o
    stomme mensen die dat zeggen.
    gy ebt een keimooi figuur. ik wou dak et uwe had !


    Gilles (ll)

    Dik of dun kan ik niet zeggen. Want je kan ook nog altijd wat dikkere/dunnere botten hebben.
    Maar je hebt een iets te laag gewicht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat jij dun bent.
    jaja, ik heb jouw foto's wel eens bekeken. (nerd)


    Smiling but close to tears.

    Jij bent niet dik jungeee.
    Remeber op de braderij ? Toen hebben we het daar ook over gehad. Als jij dik bent ben ik een olifant
    (cat)


    The soul needs autumn.

    HAHAHAHA. Sorry, dat vind ik grappig. :'DD
    Je weegt 56 kilo en je bent 'dik'?
    No way, Hozé! (krul)


    All was well.

    Santo schreef:
    Jij bent niet dik jungeee.
    Remeber op de braderij ? Toen hebben we het daar ook over gehad. Als jij dik bent ben ik een olifant
    (cat)

    Lindsey. Jij bent echt wel mager, dus nee. :'D Maar serieus, ik krijg het daarvan. Mijn mama zegt dat zowat elke dag. En dan neem ik bevoorbeeld een koek, omdat ik honger ben. Neemt ze dat uit mijn handen "Eet maar een appel" Echt irritant.


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien heb je gewoon een klein beetje een buikje. Heeft een vriendin van mij ook en mijn ex-Frans docente (aan die laatste hadden we een keer gevraagd of ze zwanger was en toen werd ze pislink :X).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk eerder dat je moeder jaloers is op jou figuur. Want je kan gewoon niet dik zijn, misschien heb je wel een klein buikje, of zeggen mensen dat juist omdat je zo dun bent.


    Your make-up is terrible

    wtf, die mensen die dat zeggen hebben toch wel nen bril met dikke glazen nodig.


    None but ourselves can free our minds.

    Assassin schreef:
    Ik denk eerder dat je moeder jaloers is op jou figuur. Want je kan gewoon niet dik zijn, misschien heb je wel een klein buikje, of zeggen mensen dat juist omdat je zo dun bent.

    Jaloers? Eigenlijk denk ik van niet. Ze zei daarstraks "Tanya, toen ik zo oud was al u was ik niet zo dik hoor" En toen keek ik boos en was ze gewoon stom aan het lachen. Soms krijg ik het echt van mijn moeder. Maar vorige keer dan, toen ik dat hoorde dat die vriend van mijn oma vroeg of ik zwanger was begon ik spontaan te huilen. Kon ik helemaal niet aandoen. Het was dan nog op een familiefeest. > < En toen was mijn mama me wel aan het troosten en aan het zeggen dat ik niet zwanger lijk en blablabla. Tss.


    Some people make the world special just by being in it

    Jij bent eerder dun dan dik! (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ElNino schreef:
    (...)
    Jaloers? Eigenlijk denk ik van niet. Ze zei daarstraks "Tanya, toen ik zo oud was al u was ik niet zo dik hoor" En toen keek ik boos en was ze gewoon stom aan het lachen. Soms krijg ik het echt van mijn moeder. Maar vorige keer dan, toen ik dat hoorde dat die vriend van mijn oma vroeg of ik zwanger was begon ik spontaan te huilen. Kon ik helemaal niet aandoen. Het was dan nog op een familiefeest. > < En toen was mijn mama me wel aan het troosten en aan het zeggen dat ik niet zwanger lijk en blablabla. Tss.


    Ik denk toch dat ze jaloers is, juist omdat ze zo doet. Ik weet niet hoe haar lichaam was/is nu, maar vaak doen ze zo om hun eigen onzekerheid te verbergen.


    Your make-up is terrible

    kiddo,
    als jij dik zou zijn, dan ben ik een walrus.


    I lost myself in FM airwaves

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk toch dat ze jaloers is, juist omdat ze zo doet. Ik weet niet hoe haar lichaam was/is nu, maar vaak doen ze zo om hun eigen onzekerheid te verbergen.

    Misschien, niet dat mijn mama dik is. Nuja, niet heel mager. Je weet wel.


    Some people make the world special just by being in it

    Toen m'n moeder dat ook zei van mij was ik furieus op haar en besloot haar eens te tonen wat ik kon. Ik verloor gewicht en ik voelde me beter

    maar je moet niet luisteren naar anderen. Zeker niet anderen die jou uitmaken voor wat ze zelf zijn :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me