• Ik moet voor school een lijst verzamelen met ideeën voor een profielwerkstuk. Zelf hoef ik hem pas volgend jaar te maken, maar gewoon als oriëntatie.
    Wat hebben jullie gedaan, welk profiel + niveau doe je en welke vakken betrok je er bij?

    Ik doe E&M op de Havo, ik doe mijn PWS bij geschiedenis over de Solidarnosc in Polen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet hem nog doen. (5VWO)
    Maar ik heb N&G en mijn vriendin C&M. Haha.
    En eerst wilden we biologie, maar dat gaat hem niet worden, want zij gaat biologie laten vallen.
    We gaan nog wel zien waar we het over gaan hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ik moet hem nog doen. (5VWO)
    Maar ik heb N&G en mijn vriendin C&M. Haha.
    En eerst wilden we biologie, maar dat gaat hem niet worden, want zij gaat biologie laten vallen.
    We gaan nog wel zien waar we het over gaan hebben.

    Ik zou hem niet met een goede vriendin gaan maken. Bij mij op school zijn er veel vriendschappen stuk gelopen op het PWS.


    I am an idiot, I move.

    Krach schreef:
    (...)
    Ik zou hem niet met een goede vriendin gaan maken. Bij mij op school zijn er veel vriendschappen stuk gelopen op het PWS.


    Oh. Dat is echt stom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Oh. Dat is echt stom!

    Klopt. Maar het is ergens ook wel logisch. Je moet intensief samenwerken, en dat gaat mis als iemand steeds iets minder doet. En dat laatste gebeurt altijd eigenlijk wel.


    I am an idiot, I move.

    Krach schreef:
    (...)
    Klopt. Maar het is ergens ook wel logisch. Je moet intensief samenwerken, en dat gaat mis als iemand steeds iets minder doet. En dat laatste gebeurt altijd eigenlijk wel.


    Ah zo. Ja, dat kan inderdaad.
    Maar twee andere vriendinnen die op HAVO zitten, die doen het ook samen en daar gaat het wel goed mee..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had het over 9/11 en de documentaires daarvan, voor kunstgeschiedenis. Ik had C&M op de havo (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 16:03 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik deed mijn PWS over Munchhausen by Proxy bij het vak biologie. Het was erg lastig om daar veel over te vinden, we hebben ook veel zelf in moeten vullen, maar het was wel erg interessant, vooral door het interview dat we hebben gedaan.
    Ik doe trouwens NT/NG op VWO.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 15:34 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik doe nu 5 Vwo E&M en wij moeten ons ook gaan oriënteren voor de PWS. In Maart ga ik naar presentaties van profielwerkstukken, maar ik denk dat ik als vak maatschappijwetenschappen of geschiedenis ga doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sommige mensen hebben echt interessante dingen gedaan (:

    Ik deed VMBO-T en mijn vak was Geschiedenis, ik deed het over de gouden eeuw van de piraten.


    Your make-up is terrible

    Ik deed HAVO en mijn vak was Informatica. Ik heb een compleet absentiesysteem gebouwd voor de school.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik neem heel even een abo op dit topic :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik doe VWO6 en mijn PWS bevat de vakken biologie en geschiedenis, genaamd: "Linkshandigheid"
    Zoveel werk. We hebben deelvragen over de geschiedenis, vooroordelen, scheiding van de hersenhelften, linkshandigheid & intelligentie etc. Maar wel erg leuk aangezien ik zelf linkshandig ben.


    Here & Now

    Ik doe havo, NT. Ik houd mijn PWS over de couveuse. Met een systeembord hebben we schakelingen gemaakt die in een echte couveuse zouden kunnen voorkomen. Bij ons op school staat er ook een couveuse die ervoor gemaakt is om met systeemborden te werken, dus die schakelingen kunnen we voor een deel in de couveuse zelf zetten. Ik vind het echt leuk! Ik heb hierbij natuurkunde gekozen.
    Waar ik trouwens naar zou kijken, is wat je wilt doen in de toekomst. Ik wist dat ik graag iets met natuurkunde wilde doen en mijn maatje wilde iets in de zorg doen. Dus dat hebben we gecombineerd tot de couveuse. Dan vind iedereen het leuk en dan heb je een goede reden waarom je het onderwerp hebt gekozen. Dat moeten wij namelijk ook aangeven.


    To live would be an awfully big adventure