• Omdat een vriendin van mij dit ook doet en het me super leuk lijkt, wilde ik vragen of iemand goede sites weet voor templates of nog goede ideeën voor stof, etc.
    Als iemand hier ervaring mee heeft mag degene dat natuurlijk vertellen, want het zou mij vooral helpen.
    Dus eigenlijk om het op te sommen;
    *Ik heb goede sites nodig waar ik anime-related/film-related plushie templates kan vinden (denk aan Harry Potter, The Hungergames, etc.)
    *Ik zou graag weten wat voor materialen ik het best kan gebruiken om plushies te maken
    *En als iemand ervaring heeft zou ik deze graag horen. Tips en tutorials zijn ook handig hiervoor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het eerste wat me te binnen schiet is; Wat zijn plushies? :$


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Refuser schreef:
    Het eerste wat me te binnen schiet is; Wat zijn plushies? :$


    Plushies zijn snel gezegd knuffeltjes.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deviantart is hardcore!
    Een vriendin heeft een Tobirama plush voor me gemaakt *.*
    Vilt, but you'll already know en daamn, weet niet meer hoe dat vulspul heet waarmee je dus knuffels vult. En een gluegun volgens mij en ze naaien ook. Yeah, I'd search for a tut, ik ben niet echt een betrouwbare bron want heb nog nooit zo'n ding gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 21:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Deviantart is hardcore!
    Een vriendin heeft een Tobirama plush voor me gemaakt *.*


    Oh my gosh! Awesome!! Een vriendin van mij gaat een Break plushie voor me maken :3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb geen idee wat Break is, maar 't wordt vast cool *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom vraag je het niet aan je vriendin? die weet er vast meer vanaf dan de doorsnee quizleter.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Waarom vraag je het niet aan je vriendin? die weet er vast meer vanaf dan de doorsnee quizleter.xd


    Ze is zelf ook een quizletter en die haalt alles van Deviant art, maar ik ben gewoon de allerslechtste zoeker ever


    Hashirama schreef:
    Ik heb geen idee wat Break is, maar 't wordt vast cool *.*


    Break Xerxes is een personage uit de anime/manga Pandora Hearts en het was zeg maar mijn allereerste Animecrush


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Break Xerxes is een personage uit de anime/manga Pandora Hearts en het was zeg maar mijn allereerste Animecrush

    Try 'plush tutorial'. Should do it, ik kwam tig tuts tegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahh, Wat leuk :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Try 'plush tutorial'. Should do it, ik kwam tig tuts tegen.

    Indeed. This.


    Don't walk. Run, you sheep, run.