• Wat verstaan jullie onder privacy?
    En wat vind je van het feit dat mijn moeder net mijn kamer kwam binnengestormd met de mededeling dat ze op mijn bed de was ging opvouwen?

    Ik vind dit "schending van mijn privacy"
    Mijn kamer is mijn kamer.
    En als ik in mijn kamer ben, ben ik teruggetrokken, en wil ik met rust gelaten worden.

    Dikke discussie hierover gehad, en mijn moeder vind mij een egoïstische trut.

    Haha, ik heb daar ook echt echt een hekel aan. Maar goed, ga er niet over lopen bitchen want ze bedoeld 't goed.


    Ik ben gemeen xoxo

    same as me


    #WWED - What Would Emma Do?

    als de ouders van je vriendin waar je alleen nog contact mee hebt met de mail haar mails lezen, en dan van allebei de diepste geheimen weten.
    dat is dus echt gebeurd bij mij


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    tja het is haar huis ?
    dat vind ik niet zo erg , alleen op de badkamer mag niemand binnen!
    en ze mogn niet op mijn gsm of pc kijken.. nuja dat doen ze wel en dan komt er ruzie van :s

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 12:01 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het vervelend wanneer mijn vader en moeder met me meekijken als ik achter de laptop zit, sommige dingen hoeven hun gewoon niet te weten hah.(nerd)


    Everything is worse without music.

    Die discussie komt me bekend voor. En ik ben het met je eens (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beleza schreef:
    Haha, ik heb daar ook echt echt een hekel aan. Maar goed, ga er niet over lopen bitchen want ze bedoeld 't goed.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    nouja, bij mij thuis doen we niet zo aan privacy. als ik onder de douche ga staat mijn moeder zich gewoon ook aan de wastafel te wassen. dus dan zijn we met z'n tweeën is de badkamer dat is ook niet veel privacy.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Klinkt heel bekend.
    Maar mijn kamer is mijn kamer, en daar komt niemand in. (Niemand heeft daar ook wat te zoeken, ik ruim hem zelf op etc.)


    I am an idiot, I move.

    Waarom zou je moeder niet de was kunnen opvouwen in jouw kamer? Voor mij is privacy alleen kunnen zijn in de badkamer, zéker als ik douche. En als ik achter de computer zit.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn ouders geven mij genoeg privacy (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn ouders weten dat mijn kamer mijn heiligdom is, en dat als ik daar ben ze echt eerst even moeten kloppen voordat ze binnen mogen komen. Misschien kun je daar regeltjes over maken met je ouders?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het is je moeder, dus die heeft daar het recht toe. Al ken ik het gevoel wel en ís het vervelend.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    klinkt bekent maar ik heb er vooral last van met mijn zus


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach, ik heb alle privacy die ik nodig heb. Alleen hebben wij een huishoudster die mijn kamer doet. Maar voor de rest komt mijn papa niet in mijn kamer. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'