• [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 16:03 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    KATOOOOOTJE ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK HEB 3 HAREN OP MIJN BORST IK BEN EEN BEER.
    IK TEL ZE ELKE DAGEN, MAAR ER KOMEN ER MAAR NIET MEER.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben eten lieverds<3 tot sstrakjes.
    xxx


    What's so bad about being different?

    eetsmakelijk baby <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HOI IEDEREEN! <3
    omg, ik ben zo dom. Het was vandaag de verjaardag van een goede vriendin, maar ik dacht dat het pas zaterdag haar verjaardag was, tot iemand me zei dat het vandaag haar verjaardag was, om het goed te maken riep ik om de vijf minuten 'GELUKKIGE VERJAARDAG' door de klas (: nu moet ik tegen zaterdag wel nog een kadootje vinden....


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    HOI IEDEREEN! <3
    omg, ik ben zo dom. Het was vandaag de verjaardag van een goede vriendin, maar ik dacht dat het pas zaterdag haar verjaardag was, tot iemand me zei dat het vandaag haar verjaardag was, om het goed te maken riep ik om de vijf minuten 'GELUKKIGE VERJAARDAG' door de klas (: nu moet ik tegen zaterdag wel nog een kadootje vinden....
    hmm wat vindt ze leuk?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HEEEEEEY!! <3


    every little thing is gonna be alright.

    HAAAAI.
    IK BEN AAN HET LEREN EN MET GESCHIEDENIS BEZIG, DUS IK GA WEER HAHAHA.
    DOEII


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Het is koud in mijn kamer -_-


    Some things are changing too much.

    HOI & DOEI MARRIT <33
    HOI MARIT <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    GANGBANG schreef:
    (...)hmm wat vindt ze leuk?

    Ze wil iets origineels, wat haar aan mij doet denken. Als ik het vind, ga ik haar een armbandje/ketting met peace/tekens geven, aangezien ik daar zelf zo verzot op ben. :Y) áls ik het vind tenminste.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HOI MARIT!
    HOI/DOEI MARRIT!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Ze wil iets origineels, wat haar aan mij doet denken. Als ik het vind, ga ik haar een armbandje/ketting met peace/tekens geven, aangezien ik daar zelf zo verzot op ben. :Y) áls ik het vind tenminste.


    ik heb zo;n armbandje ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HelloRadio schreef:
    (...)

    ik heb zo;n armbandje ;x

    Ik meerdere + een ketting + een broche, zoals ik zei; ik ben verzot op peacetekens (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Ze wil iets origineels, wat haar aan mij doet denken. Als ik het vind, ga ik haar een armbandje/ketting met peace/tekens geven, aangezien ik daar zelf zo verzot op ben. :Y) áls ik het vind tenminste.
    ik denk dat je die wel kan vinden hoor (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.