• let me introduce you too my new shoes !
    Jup deze heb ik besteld en kijk hoe vet ze zijn!
    Kan niet wachten tot ik ze heb !:)
    Wie heeft nog meer leuke aanwinsten gehaald/gekocht/gekregen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is zooo vet!
    Ik heb laatst de anime Wolf's Rain compleet gemaakt, daar miste ik nog 3 dvd's van. Maar nu heb ik hem (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hahaha, geinige schoenen :'DDD


    deze heb ik vrijdag gekocht ^^ en ik heb zaterdag een pyjamabroek gekocht (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Paramouse schreef:
    OMG! Dier zijn zoooo mooi!
    Ik vind deze heel mooi, maar ze zijn heel duur :





    Omggg, die zijn zóoo vet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow.
    & Ja, een oversized blouse van de mannenafdeling van de H&M. Militaristisch groen, heerlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mycroft schreef:
    oooh wow die zijn leuk :3
    En deze schoenen zijn een van mijn laatste aanwisten:


    :9~

    Omg. Die schoenen. :9~:9~ Waar heb je die gekocht?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Omg. Die schoenen. :9~:9~ Waar heb je die gekocht?


    Bij UrbanOutfitters. Heb ze wel in Londen gekocht, en ik ben er ook echt verliefd op :3


    As travars

    Mycroft schreef:
    (...)

    Bij UrbanOutfitters. Heb ze wel in Londen gekocht, en ik ben er ook echt verliefd op :3

    Ja, dat snap ik. Ik vind ze echt nice! Uch, crap. Heb ik weer. Kan ik ze ook gewoon op die site van ze bestellen of kan dat niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik. Ik vind ze echt nice! Uch, crap. Heb ik weer. Kan ik ze ook gewoon op die site van ze bestellen of kan dat niet?


    Ik heb geen idee, kan denk ik wel, heb er geen ervaring mee. Hij zit ook in Antwerpen (UrbanOutfitters) volgens mij, maar misschien is dat een beetje ver hahah


    As travars

    Mycroft schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, kan denk ik wel, heb er geen ervaring mee. Hij zit ook in Antwerpen (UrbanOutfitters) volgens mij, maar misschien is dat een beetje ver hahah

    Haha, ik kijk nu op hun site. ;3 Gosh, in Antwerpen zit ook een school waar ik naartoe wil. D: Misschien moet ik daar maar naartoe verhuizen. :'D
    Waaronder behoort deze schoenen eigk? Heels toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Haha, ik kijk nu op hun site. ;3 Gosh, in Antwerpen zit ook een school waar ik naartoe wil. D: Misschien moet ik daar maar naartoe verhuizen. :'D
    Waaronder behoort deze schoenen eigk? Heels toch?


    Sales en dan shoes, ik deed er ook even over om het te zoeken hahah


    As travars

    Mycroft schreef:
    (...)

    Sales en dan shoes, ik deed er ook even over om het te zoeken hahah

    AHH. Ik zie ze, dankuuu. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Mycroft: Trouwens, heb je er al een keertje op gelopen? Lopen ze lekker ofniet? :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    @ Mycroft: Trouwens, heb je er al een keertje op gelopen? Lopen ze lekker ofniet? :3


    Nog niet echt veel, maar wanneer ik er op liep vond ik ze wel lekker lopen en ik vind een sleehak sowieso fijner lopen dan een normale hak.


    As travars

    Mycroft schreef:
    (...)

    Nog niet echt veel, maar wanneer ik er op liep vond ik ze wel lekker lopen en ik vind een sleehak sowieso fijner lopen dan een normale hak.

    Haha, ik heb dus werkelijk geen idee hoe een sleehak loopt. $: Ik heb daar nog nooit opgelopen, alleen op een 'normale hak'. Sorry trouwens, dat ik zoveel vragen stel. xD


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Haha, ik heb dus werkelijk geen idee hoe een sleehak loopt. $: Ik heb daar nog nooit opgelopen, alleen op een 'normale hak'. Sorry trouwens, dat ik zoveel vragen stel. xD


    Maakt niet uit hoor, en hmm, ik loop zelf niet vaak op hakken, maar hier kan ik wel goed op lopen. Misschien helpt dat? :'D Maar ze lopen in ieder geval wat stabieler, vind ik zelf.


    As travars