• Hallo iedereen!

    Zoals jullie al merken heb ik rollen nodig voor mijn nieuw onbekende personen-verhaal. Wat het precies gaat worden hou ik nog even geheim.

    • Hoofdpersonage

    Volledige naam: Rosalie Irene Mulder.
    Geboortedatum: 4 januari 1996, 16 jaar.
    Uiterlijk: aka Emma Stone
    Familie: Rosalie is een enigskind en haar vader is overleden bij haar geboorte.
    Goede eigenschappen: Creatief, lief, rustig, behulpzaam.
    Slechte eigenschappen: Verlegen, onzeker, gevoelig, stil, naïef, heeft structuur nodig.
    Hobby's: Fotografie en tekenen.
    Toekomst: Rosalie wil later gaan studeren en wonen in Engeland.

    • Rollen die ik nodig heb

    » Moeder van Rosalie: in de 30 of 40 jaar.
    BEZET:
    Mariane van Walen van Lunaaaaa

    » Rosalie's klasgenoten: 4 meisjes & 4 jongens van 15-16 jaar.
    BEZET:
    1 mannelijke klasgenoot: Sam Jonah van Veren van Lunaaaaa
    1 mannelijke klasgenoot: Tim Johannes Hoffwijk van BeautyInside
    1 mannelijke klasgenoot: Brandon Lucas Herst van xIbiMalik
    1 mannelijke klasgenoot: staat nog vrij.
    1 vrouwelijke klasgenoot: Marit Sophie Doornbos van Foxx
    1 vrouwelijke klasgenoot: Satu Nevalainen van TheEscapist
    1 vrouwelijke klasgenoot: Joahanna Bruinsma van Disneyland
    1 vrouwelijke klasgenoot: Amber Marie Vink van XblackXnekoX

    » Goede vriendin van Rosalie.
    BEZET:
    Jenna Julia Vervoort van xIbiMalik

    » Jongen wie Rosalie héél leuk vindt, waar Rosalie verliefd op is.
    BEZET:
    Kars Simon Steenvorst van Lovelydemon

    » Eventueel extra rollen, voor wie dat wil maken.

    • Invullen

    Rol:
    Volledige naam: Het liefst een Nederlandse naam.
    Geboortedatum:
    Familie:
    Uiterlijk: Het liefst een beroemd persoon.
    Relatie/band met Rosalie:
    Hobby's: max. 3
    Toekomst: bv. Wat wil de persoon later studeren? Waar wil de persoon later gaan wonen? etc.
    Extra:

    Alvast bedankt om te helpen!

    • Dankwoord

    Beste mensen die me hebben geholpen met de rollen

    Hartelijk bedankt voor jullie hulp! Ik had nooit gedacht dat er veel verzoeken zouden binnenstromen.

    Bij deze is een rol voorstellen NIET meer nodig! Ik gebruik alle rollen die zijn voorgesteld, maar onthou: er kunnen misschien kleine wijzigingen bij de rollen voorkomen, maar volledig veranderen doe ik niet.

    Het verhaal is al een tijdje online: klik hier!
    Als je 'm wilt lezen, dat zou me een plezier doen!

    Lots of love
    Shirley C.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:37 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rol: klasgenoot (of gewone vriend van Rosalie)
    Volledige naam: Sam Jonah van Veren (bijnaam: Sammy)
    Geboortedatum: 3 december 1996 (15 jaar)
    Familie: Sam heeft één oudere zud van 17 (Natascha). Hij heeft niet een heel goede of slechte band met haar. Gemiddeld. Samen wonen ze met hun vader , die heel veel werkt, en hun oma die op hen past. Hun moeder is ervandoor gegaan toen Sam 3 was. Het is onbekend waarom en waar ze nu is. Uiterlijk:

    (Carlos Pena JR)
    Sammy's moeder was spaans, hij lijkt op haar in tegenstelling tot zijn zus. Die is net zo blond als hun vader. Sammy ziet er vaak (bv met kleding) leuk uit maar doet hier niet echt zijn best voor. Hij ziet er soms wel wat jong uit en hij is niet erg groot.
    Relatie/band met Rosalie: Ze zijn best goede vrienden en kennen elkaar sinds de middelbare school. Sam is/ was (een klein beetje) verliefd op haar.
    Hobby's: - gitaar spelen
    - gamen
    - film marathons houden met vrienden
    Toekomst: Hij wil graag later in Spanje gaan wonen en daar een klein hotel openen en boten verhuren.
    Extra: Hij kan zich soms een beetje kinderachtig gedragen maar is heel erg lief en een goede luisteraar.

    wil je het laten weten als je hem gebruikt?


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol:Goede vriendin van Rosalie
    Volledige naam: Jenna Julia Vervoort
    Geboortedatum: 5 september 1995, dus bijna 17
    Familie: Jenna heeft 1 oudere broer van 19, Quincy Vervoort. Haar vader is een succesvolle zakenman van 49 jaar, Jacco Vervoort en haar moeder is huisvrouw, ze doet het huishouden en is vaak thuis bij haar kinderen, Quirine Vervoort.
    Uiterlijk:



    Miranda Kerr
    Relatie/band met Rosalie: Jenna is al vanaf kleins af aan beste vriendinnen met Rosalie.
    Hobby's: Jenna houdt van sporten, shoppen en leuke dingen doen met haar vriendinnen.
    Toekomst: Jenna wil later graag een visagiste worden. Mensen optutten en helpen met kleding uitzoeken. Ze wil later 2 kindjes en met een lieve man samen wonen en trouwen. Ze wil het liefste in het buitenland gaan wonen, in een warm land waar het altijd goed weer is.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bedoel je met jongen die Rosalie leuk vindt, een jongen waar Rosalie verliefd op is, of een jongen die verliefd is op Rosalie?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Bedoel je met jongen die Rosalie leuk vindt, een jongen waar Rosalie verliefd op is, of een jongen die verliefd is op Rosalie?

    Een jongen waar Rosalie verliefd op is :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik maak er lekker nog één :P

    Rol: moeder van Rosalie
    Volledige naam: Mariane Mulder (natuurlijk kun je haar naam veranderen;))
    Geboortedatum: 14-02-1970 (42 jaar)
    Familie: *familie van Rosalie*
    Uiterlijk:

    (Cameron Diaz)
    Relatie/band met Rosalie: Ze is haar moeder xD
    Hobby's: - shoppen
    - Lezen
    Toekomst: Het liefst zou ze een eigen restaurantje openen aan de kust in zeeland, maar ze denkt niet dat dat haar ooit nog gaat lukken.

    Ik wist niet of je gewoon een normale moeder wilde, of dat er iets mee moest zijn ofzo :$

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:26 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    Ik wist niet of je gewoon een normale moeder wilde, of dat er iets mee moest zijn ofzo :$


    Maakt niet uit hoor. Ik ben al tevreden met een rol :')
    Dankjewel!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rol: Mannelijk klasgenoot van Rosalie
    Volledige naam: Tim Johannes Hoffwijk
    Geboortedatum: 17 September 1995
    Familie: Tim heeft een moeder en vader. Ze zijn gescheiden. Tim leeft momenteel bij zijn moeder, die een nieuwe vriend heeft, Lars. Tim vond Lars op het begin vervelend en stom, maar naarmate hij hem beter kende, mocht hij hem wel. De vader van Tim woont niet ver van hun vandaan. Hij gaat dus minstens een keer in de week naar zijn vader toe. Hij heeft een sterke band met zijn vader, en baalt dat hij zo weinig met hem is. De band met zijn moeder is ook sterk, maar zeker minder sterk dan de band met zijn vader. Zijn moeder heet Estelle, en zijn vader heet Bram.
    Tim heeft ook een klein zusje, Nina. Hun relatie is gemiddeld. Ze kunnen heel goed bekvechten, maar kunnen ook veel plezier hebben. Ook Nina woont samen met haar moeder.
    Uiterlijk:


    Tony Oller
    Tim heeft Kastanjebruin haar en een bieberkapsel, alleen wat wilder(zie foto). Hij heeft grijs blauw ogen. Zijn kledingstijl is stoer maar toch classie. Hij houd van spijkerbroeken en vesten/jasjes. Maar hij kan ook prima overweg met een simpele shirt. Hij draagt het liefst sneakers.
    Relatie/band met Rosalie: Op het begin hadden ze een lastige begin. Een vervelende begin kon je ook wel zeggen. Er was lichtelijke vijandigheid tussen die twee. Maar na een tijdje kwam het goed en worden ze goede vrienden.
    Hobby's: Hij houd ervan om te zingen. Hij kan prachtig gitaar spelen. Af en toe schrijft hij zijn eigen muziek, maar dat houd hij liever voor zich zelf.
    Toekomst: Tim is onzeker over zijn toekomst. Het liefst denkt hij aan het heden in plaats van de toekomst. Hij weet wel al dat hij of in Engeland wil wonen, in Amerika of gewoon in Nederland. Wat hij wilt studeren weet hij nog niet. Maar hij vind geschiedenis en kunst heel interessant. Hij zou dan waarschijnlijk kunstgeschiedenis studeren. Maar diep van binnen hoopt hij op een carrière als muzikant.
    Extra: Hij is niet populair op school, maar is ook zeker niet een nerd. Hij heeft vele vrienden, maar ook een vaste vriendenkring.

    Een beetje uitgebreid, maar ja(a) Hope u like it (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Rol: Klasgenoot van Rosalie
    Volledige naam: Marit Sophie Doornbos
    Geboortedatum: Marit is geboren op 11 maart 1996 en is dus 16 jaar.
    Familie: Marit komt uit een gezin met 4 personen. Haar moeder is Katja Doornbos-Huisman van 38 jaar. Katja heeft een eigen zaak met tassen en schoenen. De vader van Marit is de 40-jarige brandweerman Jeroen Doornbos. Marit heeft een jonger zusje van 14 jaar, namelijk Marleen.
    Uiterlijk:


    Kristina Bazan
    Relatie/band met Rosalie: Marit is een klasgenoot van Rosalie. Ze zijn niet de dikste vriendinnen, maar mogen elkaar wel.
    Hobby's: Marit houdt ervan om te gaan shoppen met haar moeder, die alles over fashion weet. Ook vindt ze het leuk om de stad in te gaan met haar vriendinnen of films te kijken. Haar favoriete films zijn comedy's en romantische films.
    Toekomst: Marit wilt later haar moeder achterna gaan en ook met mode werken. Het liefst wordt ze ontwerpster van o.a. schoenen en tassen. Marit's droom is om in Parijs (dé stad van de mode) te wonen, maar of dit uit zal komen is nog maar de vraag.


    Tell me about it, stud.

    Rol: Mannelijke klasgenoot of jongen waarop Rosalie verlieft is
    Volledige naam: Kars Simon Steenvorst
    Geboortedatum: 2 April 1996
    Familie: Kars woont bij zijn opa en oma, Henk en Marie Steenvorst. Toen hij vijf jaar was zijn zijn ouderd omgekomen bij een auto ongeluk en is hij door zijn grootouders opgevangen, omdat zij niet wilden dat Kars bij wildvreemden ondergebracht zou worden. Kars heeft ook een zus, Livia, maar zij ligt al twee jaar in coma ten gevolge van een overdosis drugs. Livia zag alles niet meer zitten toen haar ouders overleden, ze was ltoen dertien, en werdt deperesief. Ze gebruikte drugs als uitvlucht n nam te veel. Kars vond haar in de badkamer, bewusteloos. Kars schreeuwde en toen zijn opa en oma kwamen werdt gelijk de ambulance gebeld. Sinds die dag gaat Kars elke woensdag en zondag naar het ziekenhuis om tegen zijn zus te praten.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/15862618
    Shane harper
    Relatie/band met Rosalie: Hij zit bij haar in de klas en zitten soms naast elkaar. Ze praten niet echt veel en als ze dat wel doen, gaat het meestal over school.
    Hobby's: Kars schrijft graag. Gedichten, verhalen, songteksten, het maakt hem niets uit, hij schrijft alles. Ook speeltmhij heel graag piano.
    Toekomst: Kars wil later graags scriptschrijver worden en daarvoor verhuizer naar Amerika.daar wilhij het lieft een script schrijven voor een succes volle film eneigenlijk weet hij nog niet wat hij later wil gaan doen.
    Extra: Kars praat nooit over zijn toekomstdroom, omdat hij bang is da mensen hem niet zullen begrijpen of zullen uitlachen en zeggen dat hij het niet kan. Hij praat sowiesomiet veel, met niemand. Op school is hij heel gesloten en thuis sis hij al net zo. Door de dood van zijn ouders en door zijn zus durft hij niet echt een band met mensen te krijgen, bang dat hij weer gekwetst zal worden. Ook heeft hij een tatoage in de vorm van een vogel op zijn pols, als herinnering aan zijn ouders.


    First things first, but not necessarily in that order

    Rol: Vrouwelijke klasgenoot
    Volledige naam: Satu Nevalainen(fins)
    Geboortedatum: 21Juni 1996
    Familie: Satu woont bij haar oom en tante(Metu en Sara Nevalainen) omdat haar vader vaak op reis is. Ze is heel muziekaal en heeft dat ook van haar vader(die in een band speelt). Voor de rest heeft ze een broertje die last heeft van Escapeisme(dan leef je in een eigen wereldje) zelf kan ze ook helemaal van de wereld raken en reageert dan op bijna niks of niemand.
    Uiterlijk:

    Rood haar, wat aan de onderkant zowel stijl als krullend kan zijn, klein, aantal piercings(Amber McCrackin/ Amber OnFire)
    Relatie/band met Rosalie; Zitten samen in de klas, ze mogen elkaar niet echt maar als ze echt samen moeten werken kan het weleens goed gaan
    Hobby's: Ze speelt graag basgitaar en drumt graag. voor de rest is ze verslaaft aan foto's maken
    Toekomst: Ze weet niet echt wat ze wil maar ze wil hoogt waarschijnlijk met haar vader mee touren of zelf een band beginnen. Of ze wil bandfotograafe worden
    Extra: Ze is enorm druk en vrolijk. Voor de rest heeft ze last van migraine aanvallen en heeft daarvoor altijd medicijnen bij zich


    it's all just a game

    Rol: Vrouwelijke klasgenoot
    Volledige naam: Joahanna Bruinsma
    Geboortedatum: 18-07-1995
    Familie: Joahanna woont bij een pleeggezin nadat haar ouders overleden waren toen ze 5 jaar oud was
    Uiterlijk:

    Kara Petersen
    Relatie/band met Rosalie: Ze zitten bij elkaar in de klas en gana heel soms met elkaar om.
    Hobby's: max. 3: Lezen, Schrijven en zingen
    Toekomst: Joahanna wil graag arts worden ze wil dat gaan doen in Amerika waar ze ook wilt gaan wonen
    Extra: Wat je niet verwacht van Joahanna is dat ze lesbisch is.


    Mijn geheim is geheim

    Rol: vrouwelijke klasgenoot
    Volledige naam: Amber Marie Vink
    Geboortedatum: 21-03-'95 (17)
    Familie: Amber woont samen met haar moeder, Renske Vink (49), en vader, Freek (50). Amber heeft verder geen broertjes of zusjes
    Uiterlijk:


    Cassadee Pope
    Amber heeft stijl, bruin haar met enkele blonde plukken. Ze heeft groene ogen en is ongeveer 1,70 lang.
    Relatie/band met Rosalie: Amber is het buurmeisje van Rosalie. Doordat ze naast elkaar woonde hebben ze vaak samen gespeelt en zijn best goede vrienden. Ze zitten ookal een lange tijd samen in de klas.
    Hobby's: Amber is bassiste en speelt ook in een bandjes en voorderest houdt ze ervan om te gaan hardlopen.
    Toekomst: Ze wil later psychologe worden. Amber wil het liefst zo snel mogelijk uit huis en is stiekem al aan het kijken naar appartementen.
    Extra: Amber heeft een tik om altijd met een lolly in haar mond te lopen.


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Allemáál hartelijk bedankt voor jullie hulp!

    Ik ga al jullie rollen in mijn verhaal gebruiken. Oké, er staan nu nog twee rollen vrij, maar ik denk dat ik me zo wel kan redden.
    Wil er iemand nog één van die twee rollen in elkaar steken? Doe het dan zo snel als een... schildpad. hahaha I'm kidding you ^^

    Groetjes

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 1:38 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik doe nog wel een mannelijke klasgenoot, maar dan niet dat ie dr dadelijk bijna niet in voor komt en dat ik het voor niks heb gedaan hihi.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Mannelijke klasgenoot.
    Volledige naam: Brandon Lucas Herst.
    Geboortedatum: 3 maart 1995, hij is dus 17 jaar oud.
    Familie: Brandon is enigst kind. Zijn moeder, Lucia Herst-van de Boomen is bloemiste. Ze heeft een klein bloemenwinkeltje in de stad. Brandon's vader, Ruben Herst, is directeur van de bank. Brandon mag dus absoluut niet klagen over het milieu waarin hij opgegroeid is.
    Uiterlijk:



    Cedric Bratzke
    Relatie/band met Rosalie:Brandon is gewoon een klasgenoot van Rosalie. Echter weet zij niet dat hij al vanaf dat ze bij elkaar in de klas zitten haar heel erg leuk vind. Verliefd kan je het makkelijk noemen, maar Brandon is niet een persoon die dat zal laten merken, en zeker niet omdat Rosalie verliefd is op een ander, wat hij dus wel weet.
    Hobby's: Brandon houdt van gewoon lol hebben met zijn vrienden, skateboarden en lekker buiten zijn als het zonnetje schijnt. Het liefst gaat hij dan zwemmen.
    Toekomst:Brandon heeft nog niet echt een goed beeld van zijn toekomst. Hij weet dat hij graag net zo'n goede baan wil als zijn vader, maar hij wil ook gelukkig zijn met wat hij doet. Hij zou later graag in Engeland willen wonen.
    Extra:-


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.