• Hebben jullie wel eens ruzie gehad hier op Q? En waarover? x


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Q-gang?

    Dat was een of ander groepje hier op Quizlet die zich zo noemde.
    Weet er ook niet veel over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Dat was een of ander groepje hier op Quizlet die zich zo noemde.
    Weet er ook niet veel over.


    Oh okee, heb ik niks van meegekregen haha.


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Oh okee, heb ik niks van meegekregen haha.

    Is ook gebeurd voordat jij op Q zat.
    Geldt trouwens ook voor mij xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, nog nooit. Ik wil geen ruzie, hier niet en in het 'echte leven' niet. Eigenlijk doe ik vaak mijn best om dat te voorkomen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Q-gang?


    Ja, een 'rel' tussen de moderators en enkele users -waaronder ik-. Nu ja, het werd allemaal groter uitgebeeld dan dat het was en de 'Q-gang' heeft nu niet meer echt contact met elkaar, althans, voor zover ik weet. :')
    Zijn toen veel bans mee uitgedeeld geweest.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Animagus schreef:
    Nope, nog nooit. Ik wil geen ruzie, hier niet en in het 'echte leven' niet. Eigenlijk doe ik vaak mijn best om dat te voorkomen.


    Ik ook!


    The sun will rise and we will try again.

    Nee, ruzie nog nooit. Vast wel eens een meningsverschil, maar ik heb geen zin om ruzie te maken via Q.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee eigenlijk niet. En als iemand een andere mening heeft dan mij dan zeg ik daar gewoon niks over (a).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Tourist schreef:
    Ja, meningsverschil waarschijnlijk


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jup. Ik had ruzie met twee users omdat posts van hun verwijderd waren.


    I am an idiot, I move.

    Nou, wel eens discussie, meningsverschil of iets dergelijks, maar echt een bitchfight niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zovaak.


    Your make-up is terrible

    Tourist schreef:
    Ja, meningsverschil waarschijnlijk


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    nope
    clean


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja. Maar sommige mensen zijn ook zo verschrikkelijk arrogant en betweterig en daar kan ik absoluut niet over! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"