• Nou ik ga mijn hele verhaal (16 000 woorden) overnieuw schrijven en ik heb soort van... 2 abo's ofz. die mijn verhaal lezen en ongeveer 1 reactie oer hoofdstuk max. dus ik vroeg me af of één van jullie mijn verhaal wou lezen, het is fantasie, nou, kijk zelf maar..

    http://www.quizlet.nl/stories/101623/elemental-diaries--clava/

    De enkele kaars verlichtte hun gezichten, terwijl het duister alle andere voowerpen in zich leek op te slokken. De stilte is overal en geen enkel geluid weerklinkt door de dichte muren, en dat is alles wat er gebeurde, als in een stilleven; stilte, duisternis en berouw. Er werd op de deur geklopt, één... twee... drie... vier... vijf... zes... zeven... acht... het teken. De vrouw keek op van het tafelblad, ze greep de stoelleuning vast en stond op, met kleine stappen liep ze naar de deur. Ze deed met trillende handen de deur open zodat de man tergend langzaam in beeld kwam. Hij duwde een klein, tenger meisje naar binnen, hoogstens een jaar of 4. De vrouw deed moeite om niet in tranen uit te barsten en zei met een schorre stem 'Dank u wel.', en sloot het meisje in haar armen als of ze nooit meer los zou laten.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:18 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    nou, in ieder geval bedankt voor het kijken


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Het zou handig zijn moest de story beschikbaar zijn. c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    o, wups...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Kun je me wat meer vertellen over waar de story over gaat?
    Dan kan ik ook beter beslissen of ik een abo ga nemen of niet ;p


    Inspiration can hit you any time

    Nou, ik ben wel benieuwd. Een abo voor jou


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik lees over het algemeen graag fantasy, maar taalkundig en inhoudelijk moet het wel goed zijn.
    Ik heb dus voorlopig een abo genomen aangezien ik het gerust wel wil lezen en dus op deze manier vanzelf wel merk wanneer je start met posten. Misschien is het handig, vooraleer je je storie promoot in het vervolg, om op z'n minst al een deeltje/hoofdstukje neer te zetten zodat mensen toch al een idee krijgen van je schrijfstijl. Een samenvatting geven kan ook geen kwaad, al heb ik dat bij mijn verhaal Strijd om Cidonya ook niet staan, gewoon omdat ik erin suck. Wanneer ik het echter hier op het forum promoot en de link achterlaat bij mensen die een dump topic hebben, geef ik altijd een compacte samenvatting, gewoon omdat dat dat hetgeen is wat een mens moet overtuigen om zich te wagen aan je verhaal.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    heel erg bedankt Sidyana en Merrow voor de abo, ik zal even een stukje plaatsen met waar het over gaat... nee wacht, ik zet wel even de proloog neer


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"