• Christopher is de nieuwe Justin bieber van Walonié, ik vind hem best wel op Justin bieber lijken. Voor de mensen die meer fotos willen zien Hier is zijn Facebook




    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fail, echt. Neem een eigen persoonlijkheid aan alsjeblieft.
    Just one word left:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:00 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hij lijkt er wel wat op, ja, maar ik vind dat 'de nieuwe JB' een beetje onzin. Die gasten zijn nog niet half zo beroemd als Justin Bieber.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Shoot me


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Noooooooooooooooooooooo not agaaaaaaaaaaaain.
    En hij lijkt er idd best hard op ja.


    Has no one told you she's not breathing?

    Taize schreef:
    Hij lijkt er wel wat op, ja, maar ik vind dat 'de nieuwe JB' een beetje onzin. Die gasten zijn nog niet half zo beroemd als Justin Bieber.

    Achja, zo zeggen ze het toch, en hij heeft Rihanna, Amy Winehouse en Kimkardashian en nog paar beroemde mensen al ontmoet. Dus, hij is al wat beroemder dan die Ian Thomas.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mags schreef:
    Fail, echt. Neem een eigen persoonlijkheid aan alsjeblieft.
    Just four words left:


    Ex astris, sciencia

    Mags schreef:
    Fail, echt. Neem een eigen persoonlijkheid aan alsjeblieft.
    Just one word left:


    comfort in c h a o s

    Hij lijkt er wel nog op, maar ach, als hij een beroemd popsterretje die op dit moment een hype is, laat hem zijn gang gaan.
    I don't care what he does.
    He's stupid


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat een fakerd.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Die lijkt er wel heel erg op, dat is gewoon eng. Maar ik vind het raar om iemand na te doen. Misschien is hij wel inspiratie voor je, maar geef het dan nog een eigen draai. Ik ga toch ook niet, als ik mee ga doen met de x-factor, daar aankomen als Lady Gaga of Nicky Minaj. Ik zou dan nog bekend willen worden met mijn eigen stijl.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omygod, 1 JB is wel genoeg. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mags schreef:
    Fail, echt. Neem een eigen persoonlijkheid aan alsjeblieft.
    Just one word left:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij lijkt er idd op, maar JB is toch knapper.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Taize schreef:
    Hij lijkt er wel wat op, ja, maar ik vind dat 'de nieuwe JB' een beetje onzin. Die gasten zijn nog niet half zo beroemd als Justin Bieber.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Belgjes, wáárom brengen jullie steeds "nieuwe" Biebers voort? Eerst die Ian Thomas en nou dit geval weer..


    ars moriendi