• heej curly's

    ik heb geen inspiratie voor dit verhaal op dit moment dus vraag ik jullie hulp maar hahah!

    hahah dit is het alvast! :
    http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/

    Het gaat over een meisje die verkracht en mishandeld wordt door haar vader en heeft daar genoeg van. Ze heeft al haar moed bij elkaar geraakt en is weggerent van huis. De rest lezen jullie wel ^^

    rollen nodig voor:
    -het meisje
    -haar beste vriendin
    -haar schoolvrienden
    -haar familie
    -(ex)vriendin van zayn
    -vriendin van harry/louis/niall of liam

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Opleiding:
    Uiterlijk(het liefst met foto):
    Extra:
    Waarschuwen als het verhaal begint?:

    dankjewel lieve curly's!<3

    xxx

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:05 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol;vriendin harry
    Naam; June Orlando (bijnaam J spreek uit als djee)
    Leeftijd; 17 (13 augustus)
    Uiterlijk; Blond stijl haar maar krult het, mooi maar onzeker, slank, 1m68. (Foto beneden)
    Karakter; Een leuk meisje, soms een beetje gek, danst graag en schaamt zich niet om gek te doen in het openbaar. Ze is ook heel lief, en het maakt niet uit hoe mensen eruit zien. Ze accepteert ze zoals ze zijn. Het is geen rebelse tiener, ze houd superveel van d'r moeder. En zou ook alles voor haar doen. Met haar vader heeft ze een mindere band, omdat hij vaak dronken thuis kwam, dat is ook 1 van de redenen dat haar ouders gescheiden zijn. June vind ook verschillende muziekstijlen leuk; tokio hotel,justin bieber,1D,skrillex,dubstep. Maar ze is niet ruig. Haar kledingstijl is altijd via de laatste mode. Omdat ze bang is dat ze gepest word op school, wat eerder gebeurde.
    Extra info; Het is een Italiaanse (:
    Je mag waarschuwen (:

    Klik voor foto

    Ik ga later vriendin niall invullen, remember me!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:00 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    -

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:00 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vul zo vriendin Zayn in :Y) Of moet het dan echt ex zijn?
    Want anders vul ik vriendin Louis in [à]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendin Zayn.
    Volledige naam: Lennox Annabeth Swarek.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter: Lennox is een ontzettend druk meisje, dat moeilijk te missen is. Ze leeft in het nu, en maakt zich nooit druk om de toekomst.
    Ze kent iedereen, en iedereen kent haar, als is het vaak niet persoonlijk maar slechts van naam en gezicht. Ze is prettig gestoord, en doet waar ze zelf zin in heeft. Alles aan Lennox is anders, op een goede manier. Ze valt op, zonder dat ze meteen als raar bestempeld word. Ze is enorm grappig, en behoorlijk slim, maar net als ieder ander heeft ook zij slechte eigenschappen. Zo vind ze het moeilijk om over haar gevoelens te praten, en drinkt ze vaak te veel. Ook kan ze er heel slecht tegen als ze zich eenzaam voelt. Vroeger liep ze elke week met een andere jongen, zonder ooit echt een relatie te beginnen, maar sinds ze Zayn heeft ontmoet is er iets verandert aan haar. Ze vertrouwd hem.
    Hobby's: Fotograferen. Lennox gaat regelmatig met haar camera op pad, om de mooiste dingen vast te leggen. Ze heeft een goed oog voor details.
    Opleiding: Fotografie opleiding.
    Uiterlijk:


    Lennox heeft lange blonde haren en groene ogen. Ze is geboren met donkerblond haar, maar heeft die lichter geverfd. Ze heeft volle lippen, die ze meestal rood stift en een kleine bobbel in haar neus, waar ze zich dood aan kan ergeren. Ze heeft een dun postuur en een egale huid. Ze heeft nooit last van puistjes en zo.
    Extra: Ze rookt. Ook gaat ze veel uit, drinkt ze teveel en zou ze geen nee zeggen als iemand haar een joint aanbied. Dit tot grote ergernis van Zayn en haar vriendinnen die vinden dat ze zichzelf zo kapot maakt.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:11 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Beste Vriendin of/en Vriendin Niall
    Volledige naam: Serena Elizabeth Munch
    Leeftijd: Serena is 17 jaren jong.
    Karakter: Serena is een vrolijk meisje, tenminste dat denkt iedereen. Ze is iemand die haar emoties achter haar glimlach verschuilt en niet 100% haar zelf is. Ze is wel iemand waar je op kan vertrouwen en die graag anderen helpt.
    Hobby's: Serena houd van Fotograferen en Tekenen. Verder is ze een echt tienermeisje en danst en zingt ze de hele dag door.
    Opleiding: Serena doet een opleiding op de theaterschool, waar ze later haar beroep van wil maken. Dit is een soort van Hobby van haar.
    Uiterlijk(het liefst met foto):


    Extra: Serena heeft haar vader nooit gekend. Hij zit in de gevangenis vanwege een misdaad die hij een maand voor haar geboorte had gepleegd, ze kent hem alleen van foto's en dergelijke.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Ja graag, ook of ik de rol heb.


    Firm believer of all that is magic

    Rol:vriendin van HET LIEFST NIALL een van de jongens.
    Volledige naam: Roselynn Lillian Handerson, het liefst word ze gewoon Rose genoemd.
    Leeftijd: 17, haar verjaardag is 3 maart
    Karakter: Rose is een druk persoon. Stilzitten is niet een bezigheid voor haar en het liefst is ze de hele tijd onder de mensen. Ze houd niet van alleen zijn, daarom vind ze het ook zo leuk om met de jongens rond te hangen. Rose gaat zorgenvrij door het leven, het kan haar weinig schelen wat anderen van haar denken en laat zich ook niet heel snel ergens door meeslepen. Rose is wel heel zorgzaam en ze houd van kindjes, de twee redenen waarom ze op de basisschool wilt gaan werken.
    Hobby's: Voetbal.
    Opleiding: Lerares op de basisschool
    Uiterlijk(het liefst met foto):

    Het eerste wat opvalt als je naar haar kijkt zijn haar knalblauwe ogen, waar je in zou kunnen verdrinken. Verder heeft ze lang stijl bruin haar wat ze erg goed verzorgt. Haar lengte is 1,70 waar ze erg tevreden mee is, en ze heeft een normaal postuur. Het liefst doet Rose heel weinig make-up alleen mascare en lipgloss, en af en toe concealer als ze een puistje heeft. Haar kledingstijl is casual, het liefst gewoon een spijkerbroek met een leuk shirtje gecombineerd met haar favoriete schoenen: Vans. Ze draagt liever geen rokjes of jurkjes, behalve op feestjes.
    Extra: Rose heeft haar vader nooit gekend aangezien hij gestorven is toen haar moeder 4 maanden zwanger was. Ze heeft dus haar hele leven met haar moeder en oudere zus Chelsey van 22 in Liverpool gewoont.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: JAAH

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:26 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    ik vul morgen ofzo vriendin van Louis in (: heb nu geen tijd meer x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    hahah dankjewel mensjes ik lees de rest morgen wel!<3
    love you curls xx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    vocalizer schreef:
    Ik vul zo vriendin Zayn in :Y) Of moet het dan echt ex zijn?
    Want anders vul ik vriendin Louis in [à]


    je kan beide doen als je wilt;D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    curlybiatch schreef:
    (...)

    je kan beide doen als je wilt;D

    Echt? Oki dat vind ik leuk :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Het meisje.
    Volledige naam: Isabella 'Isa' Zaria Delòre.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 3 maart 1994.
    Karakter: Isa is een stil meisje, dat vaak onopgemerkt blijft. Ze is vrij wijs voor haar leeftijd en heeft veel meegemaakt. Ze is sterk, maar moet dit zelf nog beseffen. Isa leeft veel in het verleden, en vind het moeilijk om zich van dingen los te maken, zoals haar vader, zelfs als hij haar alleen maar pijn doet. Het is het enige wat ze kent, en voor Isa is het niet weten wat er kan gebeuren erger dan de mishandelingen. Aan de klappen is ze immers toch gewend. Ze heeft moeite met slapen. Niet zo zeer omdat ze aan slapeloosheid lijd, maar meer omdat ze bang is. Ze is bang voor alle geluiden. Bang dat het hem is. Isa denkt soms dat het haar schuld is. Dat zij niet goed genoeg is. Dat als ze anders zou zijn geweest, haar vader wel van haar zou houden. Op zulke momenten wil ze dood. Maar voor ze de kans krijgt om zichzelf van het leven te beroven komt ze altijd weer bij zinnen. Dan weet ze dat het niet haar fout is. Isa is een dagdromer , en heeft een rijke fantasie. Ook is ze onzeker.
    Hobby's: Schrijven. Verhalen, gedichten, songteksten. Alles waarin Isa haar verhaal kwijt kan. Ze heeft vaak het gevoel dat er niet naar haar geluisterd word, en op deze manier heeft ze toch het idee dat ze een zeggen heeft.
    Opleiding: Muziek opleiding. Isa heeft een goede stem, en pakt makkelijk het bespelen van instrumenten op.
    Uiterlijk:


    Extra: Haar moeder is overleden bij Isa's geboorte. Daarom gedraagt haar vader zich zo. Ze lijkt veel op haar moeder. Isa's aanwezigheid doet haar vader constant herinneren aan het feit dat hij de liefde van zijn leven verloren is.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: yes, please (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendin Louis.
    Volledige naam: Hailey Eloïse Dainton.
    Leeftijd: 18. || Geboren op 2 April 1993.
    Karakter: Hailey is een rebels meisje, dat zich niks van anderen aantrekt. Ze doet waar ze zelf zin in heeft en komt vaak ongeïntresseerd over. Ze is perfectionistisch, sarcastisch en komt vaak intimiderent over, terwijl ze eigenlijk een schat van een meid is. Haar vrienden weten hoe zorgzaam ze kan zijn. Ze is goed in advies geven, en luisteren. Ze werkt zichzelf vaak onbedoeld in de problemen, maar ziet overal de lol wel van in. Ze is , ondanks dat haar voorkomen dit niet weggeeft, erg positief en ziet de schoonheid van alles in, ook van kleine dingetjes.
    Hobby's:Tekenen.
    Opleiding: Kunstopleiding.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze rookt.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Ja (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:59 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendin Harry.
    Volledige naam: Lori Clarence Stanford. Haar stiefvader, moeder en een handvol vriendinnen noemen haar Bliss, wat "Geluk" betekend.
    Leeftijd: 17 jaar oud. Op 25 februari word ze eindelijk 18. Ze kijkt al heel lang uit naar de dag waarop ze 18 word.
    Karakter: Haar voornamelijkste eigenschap is dat ze erg ijdel is, ze kan de hele dag wel aan haar haren zitten, iets waar haar vrienden wel om kunnen lachen. Wat ze soms wel kan doen is: wegdromen in haar gedachten, dat je haar ook echt door elkaar moet schudden om haar wakker te maken. Verder is ze best slim, ze haalt wel punten die net hoog genoeg zijn om over te gaan. Sinds kort is ze vegetariër, ze is gewoon ineens gestopt met vlees eten. Lori heeft altijd energie te veel en kan nooit echt stilzitten. Als je Lori Stanford voor het eerst ontmoet zal ze verlegen over komen, als ze je beter kent zal ze losser worden.
    Opleiding: Ze wil het liefste later interieurontwerpster worden en gaat daarom naar een school waar ze veel creatieve dingen kan doen. Een van haar hobby's heeft ze altijd bij: haar ontwerpboek. Daarin plakt en schrijft ze alles wat ze leuk vind om een huis in te richten. Zo kan ze later haar droomhuis op doe manier inrichten.
    Uiterlijk:

    Freya Mavor.
    Lori's grote groene ogen zijn het eerste wat je ziet. Wat ze zelf erg vervelend vind is dat ze echt boekdelen spreken en ze verraden haar altijd. Ze heeft dikke, goudblonde krullen waar ze erg trots op is. Ze borstelt haar haren wel honderd keer op een dag als ze er de kans voor krijgt. Verder eet ze erg gezond om haar lichaam gezond te houden en slank te blijven. Ze is ongeveer 1.65 meter lang en draagt daarom ook vaak hakken om groter te lijken, maar als je haar vans of uggs geeft is ze er ook blij mee. De kleding die ze graag draagt zit een beetje tussen het stoere en het meisjesachtige in.
    Hobby's: Ze is al vijf jaar passioneel street-dancer en ze doet dat nu nog steeds heel erg graag. Nu danst ze drie dagen in de week, na school. Als ze dan niet in de dansschool te vinden is, kun je haar in de stad vinden. Het liefst zou ze dan ook non-stop willen winkelen. Om aan haar geld te komen heeft ze sinds kort ook een bij-baantje in een kledingwinkel, waardoor haar week nóg drukker word. Toch heeft ze het er wel voor over.
    Familie: Op haar vijfde zijn haar ouders gescheiden, nu woont ze bij haar moeder Ann Hyland en stiefvader Matt Hyland. Haar echte vader heeft ze in geen jaren gezien, de laatste keer dat ze hem zag stond hij op het punt te trouwen met iemand anders dan haar eigen moeder. Nu gaat ze gewoon goed om met haar stiefvader en moeder. Haar moeder, een 38-jarige vrouw, is werkzaam als secretaresse bij een groot bedrijf en Lori's stiefvader werkt in het ziekenhuis als arts. Hun thuissituatie is er gewoon een zoals vele anderen. Met soms ruzie, maar ze staan altijd voor elkaar klaar.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old