• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily
    'Dank je, Lily,' zegt hij en loopt richting de slaapkamers. Ik sta op en loop naar buiten, maar algauw stuit ik op het meisje. 'Mary,' zegt een ander meisje, dat ook al bij haar zit. Het ziet er niet goed uit met Mary.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Even mijn laatste post hier plaatsen en een abo nemen :)]

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    "Hi," Begroette hij me terwijl hij zijn oordopjes uit zijn oor haalde."Inderdaad"
    "Jordi" Stelde hij zich uiteindelijk voor met een lieve glimlach.
    Op het eerste zicht leek hij me een zeer aangenaam persoon.
    "Brooke." Stelde ik me op mijn beurt voor terwijl ik hem onderzoekend aankeek. "Ben je ook een eerstejaars?"
    Ik merkte hoe hij me in zich opnam en voelde hoe mijn wangen zich haast onzichtbaar roos kleurden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Mijn laatste post, zodat Marina straks niet hoeft te zoeken uiteindelijk:Y)]

    Aminthe

    Ik zucht, en kijk naar Yoëlla.
    'Ik heb die brief ongeopend meegenomen. Ik vergeet dat soort dingen altijd te bekijken, dus ik ga hem nu wel even lezen. Of mag ik van jou weten wat er in staat?' vraag ik met een lief stemmetje en kijk haar met puppyoogjes aan. Helaas kan ik dat niet lang volhouden en verandert mijn gezichtsuitdrukking in een brede grijns.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Madison Quin Prime
    Ik hoor geklop. Ik kon niet zien wie het was, maar misschien was het Liam of Lily. Lily was aardig en Liam was een super goede vriend. Ik duwde mijn hoofd in het kussen maar ik kon nog naar de deur kijken. Ik sprak een simpele spreuk die de deur van het slot haalde en hij gaat open. 'Binnen.' Zeg ik schor. Geweldig ik klonk schor. Voor diegene binnenkwam veegde ik mijn tranen weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Soufian is weg, en ik ga nu scheikunde maken, dus daarom schrijf ik even een wegstukje voor mijn personage.]
    Lily
    'Ze is buiten bewustzijn,' zegt het meisje wat erbij zit. Ik knik, dat kan ik zelf ook nog zien. 'Maar ik heb het onder controle.'
    Weer knik ik en loop zonder een woord te zeggen naar buiten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fay Valentina Rush
    Ik voel hoe de regen komt en pak mijn schetsboek terug van de jongen. Ik loop terug naar de eetzaal. Ik zie Fáilte zitten en zucht. Hij praatte met Cassie. Ik ging zitten aan de Tigre Tafel niet ver van hun en begon te schetsen. Dit keer een kaars.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin Watson
    'Wacht!' roep ik tegen het meisje dat wegloopt. Ik kijk naar Mary. Wat moet ik doen? Ik bijt op mijn lip uit frustratie. Ik kan haar niet zomaar hier laten liggen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fáilte

    "Je ziet er een beetje verwart uit en alsof je heel zenuwachtig bent ofso..." Hoor ik haar zeggen. "Wel euhm," het kloppen van mijn hart wordt heviger en heviger, alsof hij er uit wil. Misschien zou dat wel een goed idee zijn, dan moet ik het nu niet vertellen. Denk ik. Meteen schud ik de gedachten van me af. het moet gebeuren. Zenuwachtig begin ik door mijn haren te wrijven.


    Take me to wonderland

    [Meh, door jou moet ik langer blijven! Haaaah, niet dat ik het erg vind overigens. ^^]
    Lily
    'Wacht,' roept ze achter me. Ik draai me om. 'Wat is er?' vraag ik haar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ja, veel kan ik niet doen met Mary nu :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    De roddels die ik nu hoorde waren niet goed en allemaal mijn schuld. Madison was ingestort Mary is bewusteloos. Ik rilde en liep de eetzaal achter Fay aan. Ik zag Cassie en Fáilte zitten en ging naast Cassie zitten. 'Heey Fáilte.' Zeg ik zacht en lijkbleek. Ik had misschien wel bij twee mensen hun liefdesleven verpest...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Komt zo. Haha, Yasmin en ik gaan jou fiksen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie Jade Mirron
    Fáilte ziet er uit alsof hij elk moment flauw kan vallen en wrijft zenuwachtig door zijn haar.'Heey Fáilte,' zegt Jason die bij ons komt zitten. 'Ik kom zo terug,' zeg ik tegen Jason, hij is ook al zo bleek. Zou de griep rondgaan ofso?. Ik sta op en trek hem mee. Ik loop net zolang door totdat ik een lege gang heb gevonden. 'Is er iets wat je wilt zeggen?' vraag ik bezorgd

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar dan moet Yayde wel reageren. Lol]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Verkeerd]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break