• heej curly's

    ik heb geen inspiratie voor dit verhaal op dit moment dus vraag ik jullie hulp maar hahah!

    hahah dit is het alvast! :
    http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/

    Het gaat over een meisje die verkracht en mishandeld wordt door haar vader en heeft daar genoeg van. Ze heeft al haar moed bij elkaar geraakt en is weggerent van huis. De rest lezen jullie wel ^^

    rollen nodig voor:
    -het meisje
    -haar beste vriendin
    -haar schoolvrienden
    -haar familie
    -(ex)vriendin van zayn
    -vriendin van harry/louis/niall of liam

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Opleiding:
    Uiterlijk(het liefst met foto):
    Extra:
    Waarschuwen als het verhaal begint?:

    dankjewel lieve curly's!<3

    xxx

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:05 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rol: Vriendin Niall.
    Volledige naam: Phoebe Abigail Hutcherson, maar iedereen noemt haar meestal Abi, Abs of Abigail omdat ze haar eerste naam écht haat.
    Leeftijd: Abigail is zestien jaar oud, maar ze is volgende week jarig. Ze verjaart op namelijk 25 januari.
    Karakter: Abigail is een meisje dat snel zeurt. Ze kan er echt niet tegen als er zomaar veranderingen in haar omgeving plaatsvinden. Vooral niet als het zomaar op het laatste moment is. Ze heeft een hele vaste planning en houdt ervan om alles precies volgens de regeltjes te doen. Ze zou regels nooit overtreden, ze vindt dat ze daarvoor niet zijn gemaakt. Abigail is heel vrolijk en spontaan en het liefst in bijzijn van anderen. Ze houdt van gezelligheid om haar heen, maar ze vindt wel dat er orde moet blijven. Ze houdt niet van uitgaan en rotzooi, maar een klein besloten feestje vindt ze wel gezellig. Tegenover onbekenden is Abigail juist heel erg anders dan dat ze normaal is. Abigail is dan heel gesloten en dwingt zich het liefst op de achtergrond te blijven en is dan meer een luisteraar, geen prater zoals ze normaal is. Veel mensen krijgen een verkeerde indruk van haar en zo zijn ook veel van haar vriendschappen kapot gegaan, maar ze heeft er betere aan over gehouden. Abigail is een slim meisje, maar ze houdt er niet van om veel werk voor school te doen. Ze heeft veel hobby's en interesses, dus is liever met iets anders bezig.
    Hobby's: Abigail is een meisje vol energie en pit. Ze voetbalt graag, hoewel ze dit eigenlijk helemaal niet kan, maar blijkt toch de sterspeelster van haar team. Ze is een spits en scoort bijna elke wedstrijd wel een doelpunt, maar eerlijk gezegd is de rest van haar team ook niet zo geweldig. Een hobby waarvan Abigail écht kan zeggen dat ze er goed in is, is piano spelen. Ze is daar op haar vijfde mee begonnen en doet het nu dus al 11 jaar. Ze krijgt al sinds haar tiende écht pianoles en heeft nu een groot talent ontwikkeld.
    Opleiding: Abigail zit in haar examenjaar, maar heeft haar studie al geplant. Haar eerste idee was om naar een Art Academy te gaan, maar ze is een meisje dat snel van gedachten veranderd en wil een opleiding waar ze veel verschillende kanten mee opkan. Ze gaat een opleiding doen voor Film en filmindustrie waarbij je leert over hoe je films maakt, in elkaar zet en ook wat leert over het vak. Je leert er ook acteren, maar die kant wil Abigail eigenlijk niet op.
    Uiterlijk:


          Leighton Meester
    Abigail heeft lange, kastanjebruine haren die met een lichte slag zo'n tien centimeter over haar schouders heenvallen. Ze kan haar haar stijlen, maar ook krullen, hoewel ze de voorkeur geeft aan een lichte slag in haar haar. Haar haren doet ze meestal niet zo veel mee. Soms een staartje of een knot, maar meestal hangt het gewoon los langs haar schouders. Ze heeft niet echt veel aan haar haren, want veel volume zit er niet in, maar ze heeft hier vrede mee. Haar handelsmerk zijn echt haar ogen. De donkerbruine kleur met de lichte, grijze stipjes erin geven een apart effect waardoor elke jongen uren naar haar kan staren. Ze accentueert haar ogen met een dikke laag mascara en wat eyeliner. Voor de rest draagt ze weinig make-up. Misschien enkel wat lipgloss, maar niet vaak want ze vindt het irritant veel plakken. Over haar figuur heeft Abigail weinig te klagen, maar dun kan je haar niet noemen. Op straat lopen honderden meisjes die veel dunner zijn als haar, maar haar figuur is prachtig. Het past bij haar lengte van 1,70M waardoor het perfect in proportie valt. Abi's kledingstijl is heel casual, maar ze draagt wel graag jurkjes of rokjes in bloemenprint. Daar is ze helemaal verslaafd aan.
    Extra: Veel contact met haar familie heeft Abigail niet meer. Goed kon ze nooit met hun opschieten en ze was liever weg als thuis bij haar familie. De enige waar ze nog contact mee heeft is haar broer Denzel. Ze heeft vroeger nooit met hem op kunnen schieten doordat ze beide twee eigenwijze kleuters van dezelfde leeftijd waren, maar nu begrijpen ze elkaar. Denzel woont nog wel thuis bij hun ouders, maar maakt plannen om ook te gaan studeren samen met Abigail zodat ze samen zijn.
    Waarschuwen als het verhaal begint?: Jupjupjup!

    ~ Here you go. (: Like i promised.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heej curls !
    ahhah ik heb ik het lijstje van rollen:

    Isabella Zaria Delòre - hoofdpersoon
    Alicia Nicole Skyler - (ex)vriendin Zayn
    Lori Clarence Stanford - vriendin Harry ( maar ik heb haar wel een ander plaatje gegeven want freya mavor gebruik ik voor isa )
    Hailey Eloïse Dainton - vriendin Louis
    Serena Elizabeth Munch - vriendin Niall
    Aimee Caitlin Wouds - vriendin Liam (niemand heeft die rol ingevult)
    Lily Madison James & Ethan Chris James ( broer en zus ) - beste vrienden van isa
    Martha Adeleine Rhine-Delòre & Zachery Christopher Delòre - ouders van Isa
    Christine Rachel Delòre - zus van Isa

    ik maak zo het eerste hoofstukje! xx

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:10 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:04 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb een ander plaatje voor je, omdat je Freya zelf wilde gebruiken:
    Lori Stanford.
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 13:23 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik heb een ander plaatje voor je, omdat je Freya zelf wilde gebruiken:
    Lori Stanford.
    -XOXO


    oow oke hihih ik heb lucy hale er nu voor gebruikt want er zijn foto's van lucy en ashley benson en dat is wel nice;D
    dankjewel! xx


    Shit happens but pee happens a lot more.