• Ik ben sinds kort gestart -3 weken- met deze pil. en heb veel bloedverlies gedurende die tijd. alsof ik al een maand lang ongesteld ben. In de bijsluiter staat er niks over.
    en ik heb overgings nog geen geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend. Heeft misschien iemander anders hier ook last mee gehad?


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    LaJoie schreef:
    (...)
    Hahaha.
    Naja, als ik DAT overweeg, dan ben ik mezelf niet meer. Je kans op kindjes wegnemen, welke vrouw doet dat nouuuuuuuuuuuu D:


    vrouwen die geen keuze hadden omdat ze anders zouden sterven... geloof me, ik ken ze.


    Hell is what you make it.

    Hahhahahahah, hoe kóm je erop? 18+-vraag, lachwekkend bijna.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Had ik ook bij mijn pil de eerste maand, na de tweede strip zou het normaal weg moeten zijn..
    Als je na de derde strip nog steeds bloedverlies hebt ga je beter naar een huisarts.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Niet echt een 18+ vraag, maar kom :Y)
    Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan (en als je van plan bent snel seks te hebben, zeker condoom gebruiken, een pil is niet meteen effectief you know)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California