• Hebben jullie een abonnement op je telefoon met internet? Zoja; hoeveel mb verbruik je per maand en wat doe je er allemaal mee? Als je er van uit gaat dat je thuis gewoon altijd je wifi aan zet. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hé, wat toevallig! Dit wil ik precies ook allemaal weten. Telepathie!(clown)


    everything, in time

    Nein, ik heb internet op mijn mobiel (: . En als ik eerlijk ben, wil ik dat ook niet (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb een proximus abonnement waarbij ik p/m 10,000 gratis sms'jes heb, 120 gratis belminuten en 50 mb gratis internet. Ik betaal daar €12,50 voor het eerste half jaar dacht ik en dan €25,00. Ik gebruik het internet wel eens als ik op de bus sta te wachten. Ik lees wat statussen op Facebook, lees tweets en heel soms op MSN. Thuis zet ik de wifi aan, maar ik zit eigenlijk dan altijd op de laptop. Ik kom er gemakkelijk mee toe. (:

    Ik heb net den sim-only afgesloten bij telfort... ik web 1 GB per maand, aangezien ik nogal veel op quizlet ga zitten en Facebook en Twitter enzo dus... ik doewel altijd meteen WiFi aan als ik thuis ben en op school op de derde verdieping, aangezien dat de enige plek op school is waar we WiFi bereik hebben ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb hollandsnieuwe en volgens mij kost het daar niks. Zit op facebook, twitter, quizlet en forums. Heb geen idee wat ik verbruik want heb een abo met zoveel smsjes/belminuten/mb maar het is erg weinig geloof ik.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb een iPhone 4s abo met 1 GB internet. Hoeveel ik verbruik zou ik niet weten, ik heb er namelijk nog nooit overheen gezeten ;p.


    I love you Tim

    Jaa, ik heb bb prepaid met 250 mb, kost facking 12.50 in de maand. ;o En zit verder hele dag op wifi. :3 geen idee hoeveel mb's ik verbruik.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Iphone 4 met mijn oude Iphone 3G simkaart erin, maar verknipt. Als ik een nieuwe simkaart zou aanschaffen zou ik geen onbeperkt meer hebben, want dat bestaat niet meer ofzo. Onbeperkt internet dus.

    Hm, ik weet wel dat als je gewoon pingt/msnt/whatsappt, en dan thuis je WiFi aanzet, dat je minder dan 5 mb per maand verbruikt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 250 mb per maand, zit altijd erboven.

    Hooligan schreef:
    Iphone 4 met mijn oude Iphone 3G simkaart erin, maar verknipt. Als ik een nieuwe simkaart zou aanschaffen zou ik geen onbeperkt meer hebben, want dat bestaat niet meer ofzo. Onbeperkt internet dus.


    Hoe kun je dat goed verknippen dan? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    (...)

    Hoe kun je dat goed verknippen dan? (:

    Er zijn van die apparaatjes voor op de markt, waar ze dat voor 5 euro mee doen. Of nja, bij ons dan. :p

    Ik krijg mijn 1 GB nooit op. :')
    Maar ik heb dan thuis, op school en bij mijn opa en oma wifi op. En op stage mag ik alleen in de pauze of tijdens 't roken met m'n mobiel zitten, dus dat tikt niet echt aan. Verder gebruik ik dat internet alleen in de bus of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'