• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @FireKeeper, ah maar judge het alsjeblieft niet op plaatjes of zo. Yakuza is namelijk echt niet zoals het lijkt. :')
    Yakuza 0 heeft bijvoorbeeld echt een verhaal waar ik nog geen enkel ander spel mee aan heb zien komen, en het is ook lang niet zo serieus als het lijkt. Het zit ook helemaal vol met minigames zoals karaoke en discodansen, wat enorm grappig is als je 2 seconden ervoor nog tegen een groep Yakuza hebt gevochten. :') De side quests zijn ook zo absurd dat ze uit een Sims spel hadden kunnen komen en de main characters zijn stiekem echt absolute sweethearts. Ik geloof dat ik 90 uur heb in één play through en ik heb nog niet alles gedaan. :')

    Oeps, sorry voor dit hele bericht, maar ik denk dat de titel mensen al snel afschrikt en het is zo fucking zonde. D;


    Caution first, always.

    ^ Ik had een stukje gameplay gekeken van Yakuza 6 (: Vind dat soort games altijd lastig omdat ze me op het eerste gezicht niet zoveel doen, terwijl ik het misschien wel weer leuk vind als ik ze speel maar voor een misschien ga ik niet betalen :') Anyway, ik bedenk me nu dat ik een vriend er laatst ook heel enthousiast over hoorde dus wie weet geef ik het een kans ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    ^ Ik had een stukje gameplay gekeken van Yakuza 6 (: Vind dat soort games altijd lastig omdat ze me op het eerste gezicht niet zoveel doen, terwijl ik het misschien wel weer leuk vind als ik ze speel maar voor een misschien ga ik niet betalen :') Anyway, ik bedenk me nu dat ik een vriend er laatst ook heel enthousiast over hoorde dus wie weet geef ik het een kans ^^

    Ah, nieuwe dingen zijn ook een risico :') Ik had er toen ook over gehoord via een vriend en na het kijken van gameplay bleef het heel de tijd in mijn hoofd rondspoken ook al was mijn eerste reactie nog steeds wel 'idk'. :') Yakuza 0 heb ik toen vrij goedkoop gevonden via Bol, en wauw, het was het risico echt waard. :'D Maar het blijft wel een moeilijke aangezien het ook alleen in het Japans gesproken is. Waar houd jij van qua games?


    Caution first, always.

    Even een mt. c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben alleen zo'n persoon die nooit net uitgekomen games koopt :') Spellen die net nieuw 60 euro zijn, koop ik een tijd later voor max 30. Dus daarom dat ik 60 euro veel vind.

    Ik zag net een trailer voor kingdom come en die lijkt me ook vet gaaf, haha

    Ik moet sowieso miss eens een lijstje gaan maken van games die ik nog wil spelen, want dat zijn er ondertussen ook best wel wat xD


    Stenenlikker

    Kan ik bij de lijst?
    Let PC alls platform dat ik gebruik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Even terugkomend op je reactie in het vorige topic:

    Far Cry is echt een geweldige serie. Heeft mij echt geïntroduceerd in het traditionele gamen (aka shooters en adventure games). Far Cry 3 is een echte classic en mijn absolute favoriet, maar ik heb een enorme zwak voor die echte southern, Amerikaanse staten (I know, I know, sue me for it :') ) dus ik kan niet wachten op deel 5!

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 jan 2018 - 15:25 ]


    ars moriendi

    @Mod: Thanks voor de aanpassing, moet nog steeds wennen aan het feit dat we video's moeten quoten. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Even terugkomend op je reactie in het vorige topic:

    Far Cry is echt een geweldige serie. Heeft mij echt geïntroduceerd in het traditionele gamen (aka shooters en adventure games). Far Cry 3 is een echte classic en mijn absolute favoriet, maar ik heb een enorme zwak voor die echte southern, Amerikaanse staten (I know, I know, sue me for it :') ) dus ik kan niet wachten op deel 5!
    (...)

    Ik heb jouw filmpje even tussen de quote-knoppen geplaatst. De youtube-code geeft namelijk anders problemen in de desktopversie. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ITS ALIVEEEE.

    Wat ik dus wilde posten hehe, is er iemand die toevallig ook Destiny2 speelt op de pc? Ik zoek (Crucible) buddies :3


    You were born original, don't die as a copy.

    @Apocalyptic: Maar is Far Cry wel meer dan alleen maar alles neerknallen enzovoort? Like, er zit toch ook een goede story line in?

    @SPECS: Nope, alleen Destiny 1 op de PS4 :') Sorry

    Monster Hunter is overigens dit weekend in open beta, mocht iemand geïnteresseerd zijn. Ik kom er ook pas net achter :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    @Apocalyptic: Maar is Far Cry wel meer dan alleen maar alles neerknallen enzovoort? Like, er zit toch ook een goede story line in?

    @SPECS: Nope, alleen Destiny 1 op de PS4 :') Sorry

    Monster Hunter is overigens dit weekend in open beta, mocht iemand geïnteresseerd zijn. Ik kom er ook pas net achter :')

    Far Cry 3 heeft een ontzettend toffe storyline die veel dieper gaat dan je tijdens je eerste playthrough beseft. Geweldige personages ook. Misschien ken je Vaas wel, de gestoorde junkie piraat die echt compleet insane is geworden - maar wel echt ontzettend interessante dingen zegt. Heel bijzonder allemaal. Far Cry 3 is helaas alleen beschikbaar voor PC en de PS3. Er zijn nog geen plannen voor een remaster voor de PS4, geloof ik.
    Zal een monoloog van hem plaatsen, netjes in quotes dit keer. ;x


    ars moriendi

    \mine/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn review van Hellblade: Senua's Sacrifice staat nu online!

    (Kennelijk slaat Q zwaar op hol als je een youtube video in je story verwerkt dus ik plaats de trailer maar gewoon even hier)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 15:47 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Komt er een Xbox One versie voor Assassin's Creed III?



    I kinda hope so c:
    Dat plaatje komt van de PEGI info website

    Ik heb echt honderden uren in dat spel gestoken op de xbox 360, dus als deze komt voor de one... Wauw, dat worden er makkelijk nog meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —