• ThunderStorn en ik willen graag een story starten, en daarvoor hadden wij graag een cover. De eisen zijn als volgt:

    Titel: the Sixth of July
    Achtergrond: Klik
    Afbeeldingen: Klik & Klik (Spiegelen en andere vormen van bewerken is uiteraard toegestaan)
    Sfeer: Donkere, enge sfeer. (Het liefst alles in dezelfde tint als de achtergrond, als dit kan)
    Lettertype: Chiller, of als je zelf een betere weet, dan mag dit natuurlijk ook!
    Beschrijving verhaal: (Niet op cover, maar dit is voor extra steun) Tamara vindt een boek genaamd 'the Sixth of July'. Gefascineerd begint ze te lezen, en raakt al gauw verslaafd aan de spannende hoofdstukken. Hoe meer ze erin leest, hoe meer ze het idee krijgt zich echt in deze wereld te bevinden. Ze wordt gekweld door demonen en alles lijkt ineens een grote horror. Ze wordt zich steeds meer bewust van alle tragische ongelukken om zich heen, waarvan ze overtuigd is dat ze veroorzaakt zijn door de demonen die alleen zij kan zien. Ze wilt de mensen waarschuwen voor de dag waarop alle ondoden wraak zullen nemen op de mensheid. De dag waarop demonen levende en niet-levende lichamen over zullen nemen, om zelf weer te kunnen leven. De dag waarop de gedoemde, oneindige levenden (vampiers) extra hard toe zullen slaan. En de dag waarop weerwolven hun roedels kunnen uitbreiden. Kortom, een hel op aarde, met een groot bloed spektakel. Zal het Tamara lukken de mensen op tijd te redden, of zal iedereen eindigen als zombie?

    Eigen inbreng mag, indien het met het verhaal te maken heeft.
    Usernames er niet op aub, titel wel.
    Als je wilt dat we je waarschuwen voor het verhaal, mag je dit gerust aangeven :Y)
    Degene wiens cover we kiezen wordt uiteraard vermeld in onze story, en krijgt ook gelijk een shoutout voor een story naar keuze.
    Maak er iets moois van zou ik zeggen! xx

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:32 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Even snel een abo nemen ;)


    Every living creature dies alone.

    Nice ;D Ik neem alvast een abo ;)

    Dit is mijn cover versie geworden:



    Helaas stond het lettertype Chiller niet in mijn bewerkingsprogramma, dus heb ik het lettertype: 'Times New Yorker' gebruikt. Ik hoop dat je dit ook goed vind en hij is misschien een beetje eentonig maar ik hoop dat je hem leuk vindt :D
    xx


    I aspire to inspire before I expire


    Groter
    Waarschuw me maar als jullie beginnen met schrijven! Lijkt me echt een vet verhaal.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Allebei heel erg bedankt, ook namens ThunderStorn! We laten nog van ons horen, en we zullen jullie zeker waarschuwen als de story begint! xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik vind ze echt prachtig. Heel erg bedankt!


    Every living creature dies alone.

    Wow, Yuliette, die van jou is echt prachtig! ;)


    I aspire to inspire before I expire

    Mij vreselijke poging.


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    Mij vreselijke poging.



    Ik vind 'm anders echt heel mooi! ;) Dankjewel!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    LittleThingy schreef:
    Wow, Yuliette, die van jou is echt prachtig! ;)

    Dankje!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    waarschuw me maar als hij begint ;)

    ik ga niet eens proberen een cover te maken want daar ga ik toch in falen xd


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Ik schrok van dat eerste plaatje :$ xd


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    Ik schrok van dat eerste plaatje :$ xd


    Goedzow, dat is ook de bedoeling ;).


    Every living creature dies alone.

    LittleThingy schreef:
    Nice ;D Ik neem alvast een abo ;)

    Dit is mijn cover versie geworden:



    Helaas stond het lettertype Chiller niet in mijn bewerkingsprogramma, dus heb ik het lettertype: 'Times New Yorker' gebruikt. Ik hoop dat je dit ook goed vind en hij is misschien een beetje eentonig maar ik hoop dat je hem leuk vindt :D
    xx


    Met welk programma bewerk jij?? x

    iDirectioner schreef:
    (...)

    Met welk programma bewerk jij?? x


    Ik gebruik vaak PicMonkey maar ook PicsArt ;) Gewoon standaard makkelijke programma's ;P


    I aspire to inspire before I expire

    LittleThingy schreef:
    (...)

    Ik gebruik vaak PicMonkey maar ook PicsArt ;) Gewoon standaard makkelijke programma's ;P

    haha okayy, ;p