• Het is 2012 en alles is volkomen normaal, zoals het altijd al is geweest. Dit is ook precies zo. Het feit dat er mensen bestaan met een genetisch bepaalde kracht, is voor niemand iets nieuws. Het is zelfs zo interessant geworden, dat het toeristisch trekpleister is en er zelfs veel geld mee verwed kan worden. In ieder land is er een groep van tien mensen -oud en jong- die een heel jaar de wereld rondtrekken en elke maand vechten tegen het team van een ander land. Het is te zien als een sport, als karate of voetbal - alles is vriendschappelijk. Er vallen geen doden, hooguit gewonden, maar alles gaat om de trofee die aan het einde van 2012 uitgereikt wordt. En één land mag zichzelf de kampioen noemen van de hele wereld.


    Zoals Amy/Mags het omschreef: Een WK voor mutanten. Nu zoek ik rollen. Rollen voor de mutanten die meedoen hieraan. -oud en jong, meisjes en jongens- Deze komen ook uit verschillende landen en de landen die meedoen hieraan zijn: Engeland, Duitsland, Italië, Marokko, China, Rusland, Nederland, Amerika, Spanje, Frankrijk, Colombia en Zweden.

    Dit idee is in me opgekomen door een droom. Want in mijn droom moest ik handballen, maar had iedereen ineens mutantkrachten. Heel vet. :9~ Ik had dus de kracht om vuur te sturen en verwerk het ook zo dat mijn personage dat heeft. (:

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Niet iedereen is tussen de 15 en 18.
    Uiterlijk: Bekend persoon. Lea Michele en Niall Horan zijn al bezet, sorry.
    Karakter:
    Land en geboortestad:
    Kracht: Het sturen van vuur is al bezet.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Waarvoor is zijn/haar kracht het beste bestemd en wat kan hij/zij het beste. Verdedigen of aanvallen?
    Familie: Ze mogen een gewone familie hebben, een familie met mutanten, verzin maar wat. Maar niet iedereen hoeft een dode of twee dode ouder(s) te hebben.
    Extra informatie:
    Titel?
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:03 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Bentley
    Achternaam: Exposito Saverèz
    Volledige naam: Bentley Exposito Saverèz
    Leeftijd en geboortedatum: 23 | 23 November 1988
    Uiterlijk:


    - Cesc Fabregas Soler
    Karakter: Bentley is een aardig persoon en kan veel beledigingen en kritiek hebben, maar als hij zegt dat je ermee moet stoppen, moet je ook echt stoppen, anders wordt hij heel agressief.
    Verder is Bentley een best populair iemand. Dat weet hij zelf wel, maar doet er niet anders om.
    Ik ben echt slecht in karakters, ik maak hem zo af
    Land en geboortestad: Spanje, Valencia
    Kracht: Bentley beheerst de tijd. Hij kan de tijd stil zetten, in de toekomst kijken, in het verleden kijken. En als hij iemand anders vastpakt, kan hij de toekomst en het verleden van die persoon bekijken.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Het is een verdedigende kracht. Hij kan door in de toekomst te kijken weten wanneer ze worden aangevallen en wanneer anderen anderen aanvallen
    Familie: Zijn moeder komt uit Engeland, vandaar zijn niet-Spaanse naam, maar is geen mutant. Ze doet dus niet mee aan het WK. Zijn vader doet ook niet mee en is ook geen mutant. Zijn kleinere zusje, Nina van zeventien jaar, is wel een mutant, haar oogkleur kleurt mee met haar stemming, maar daar heeft ze niet veel aan en doet dus ook niet mee aan het WK.
    Extra informatie: -
    Titel? World Mutant Championship, HAHA, wat ben ik slecht in titels :W
    Mag ik je waarschuwen? Ja! Dat moet! *O*

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:18 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha mag hoor.


    Ik vul later wel in, want ik heb morgen twee proefwerken. En die dag daarna ook. En die dag daarna... maarja. (: Ik vind wel een plekje.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Simon
    Achternaam: de Boer
    Volledige naam: Simon Thijmen de Boer
    Leeftijd en geboortedatum: Simon is 25 jaar en geboren op 13 Februari
    Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=tom+felton#/d28cj8d
    Tom Felton
    Simon heeft blond haar en blauwe ogen. Hij heeft een redelijk blanke huid, maar dat maakt hem niet zoveel uit. Verder is hij redelijk lang.
    Karakter: Simon is redelijk agressief, behalve tegen de mensen die hem dierbaar zijn. Als iemand zijn familie of vrienden pijn doet, kan hij een flink aantal klappen verwachten. Hij geeft alles op voor het kleine groepje mensen waar hij iets om geeft. Vrienden maakt hij niet snel, omdat bijna niemand vrienden wil zijn met iemand met een agressieprobleem. Soms baalt hij daar wel van, maar de meeste tijd is hij blij met wat hij wel heeft. Simon staat ook over het algemeen niet te veel stil bij de dingen die hij niet heeft, maar bij de dingen die hij wel heeft.
    Land en geboortestad: Nederland, in het centrum van Rotterdam
    Kracht: Simon kan de zwakke plek van bijna iedereen zien. Als bijvoorbeeld iemand last heeft van een blessure weet hij dat, en kan dat gebruiken in gevechten.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Simon is een puur aanvallende mutant. Hij vecht veel en is daarom ook redelijk sterk, en door zijn kracht is hij er heilig van overtuigt dat hij iedereen kan verslaan.
    Familie: Simons familie bestaat uit zijn vader, Karel (56), zijn moeder, Elisabeth (57), zijn broer, Jasper (30) en zijn zusje Saar (15). Zijn vader heeft lang als bankier gewerkt, maar toen de crisis Nederland bereikte is hij ontslagen en moet zijn moeder, die in een ziekenhuis werkt het geld verdienen. Simon en Jasper zijn beiden het huis al uit en Jasper woont nu in Drenthe, terwijl Simon in Rotterdam is blijven wonen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:32 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Thanks ya'll, die kan ik goed gebruiken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Was mijn rol zo goed? :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lovelydemon schreef:
    --


    Waarom heb je 'm weggehaald? Hij was goed hoor.

    @Queensbury, jeeeeep. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Waarom heb je 'm weggehaald? Hij was goed hoor.

    @Queensbury, jeeeeep. (:


    Haha, hij is weer terug (A)
    Ik dacht, er is al een jongen uit Nederland, dus dan heb je er niet nog meer nodig, maar toch wel dus ;)


    First things first, but not necessarily in that order

    Voornaam: Arran
    Achternaam: Bilan
    Volledige naam: Arran Mohammed Youssef Bilan
    Leeftijd en geboortedatum: 12 geboren op 13 mei
    Uiterlijk: (sorry vind echt niets dat past)
    Karakter: Hij is erg verlegen en is het liefst alleen. Hij houd van lezen en blijft liever weg van feestjes. Soms kan hij dagenlang niets zeggen. Hij zal nooit een ruzie beginnen en als er een is loopt hij liever weg dan zijn gelijk te behalen. Tijdens de wedstrijden bloeit hij echter helemaal open. Dan geeft hij zich voor 200% en komt hij soms met onverwachte en geniale ideeën.
    Land en geboortestad: Marokko, ergens langs de kant van de straat. Zijn moeder weet niet eens meer waar.
    Kracht: Hij heeft een ontzettend scherp gehoor.
    Aanvallende of verdedigende mutant: Hij kan alles horen wat de tegenpartij zegt. Hoe zacht ze het ook doen en kan dan zijn teamgenoten waarschuwen zodat die niet kunnen worden verrast of juist zelf de tegenstander kunnen verrassen. (Dus zowel handig als aanval en verdediging.)
    Familie: Zijn moeder is een vrouw uit arme familie en ze is geen muttant. Ze is van huis weg gestuurd om werk te gaan zoeken. Maar dat vond ze niet onmiddellijk en ze belande in de prostitutie. Arrans vader is dus ook onbekend. Hij heeft nog een halfbroertje van 9 en een halfzusje van 6. Ze zijn geen muttant.
    Extra informatie: Arran houd ontzettend veel van zijn familie. Vanwege hetgeen hij verdiend als teamlid kan hij hen een goed bestaan verzekeren. Zijn familie komt altijd op de eerste plaats.
    Hij droomt ervan om een wetenschapper te worden en te ontdekken waarom sommige mutant worden en anderen niet. Hij wil ook graag weten wie zijn vader was en of die ook bepaalde krachten had. Hij staat er echter niet te veel bij stil omdat hij weet dat hij er toch nooit achter kan komen.
    Titel? geen idee sorry
    Mag ik je waarschuwen? JAAA


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Heb je nog een jongen uit Marokko nodig?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    Heb je nog een jongen uit Marokko nodig?


    Yesh, I doo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Beck
    Achternaam: Amrani
    Volledige naam: Beckratt Amrani
    Leeftijd en geboortedatum: 20 | 18 Mei 1991
    Uiterlijk:


    - Gustavo Lima
    Karakter: Beck is een lieve jongen die het beste met iedereen voor heeft. Hij zet zichzelf altijd op de tweede plek en alle anderen op de eerste plek.
    Hij is heel open en heeft geen geheimen. Hij kan goed met mensen praten en mensen vertrouwen hem ook heel snel.
    Land en geboortestad: Ceuta, Ceuta, Marokko.
    Kracht: Het besturen van aarde en zand. Denk aan avatar, ahha (:
    Aanvallende of verdedigende mutant: Aanvallend. Hij voelt zich het meest thuis in de woestijnen en bergen of plekken waar veel zand en steen te vinden is.
    Familie: Hij heeft een jonger broertje, Avan van zestien jaar oud. Avan is ook een mutant en kan krachtvelden maken, maar doet niet mee (of wel mee, mag jij zelf kiezen) aan het WK.
    Zijn ouders zijn beide geen mutant.
    Extra informatie: -
    Titel? World Mutant Championship, die is echt slecht, maar ik weet niks beters :W
    Mag ik je waarschuwen? Ja *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wacht, dan zal ik gelijk ook even een jongen maken voor Italië (:
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 17:43 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    haha, om de ene of andere reden kijk ik zo vaak op dit topic... duidelijk Q-verslaafd xD
    Zal dan maar effe een abo nemen zeker ;)

    En als ik goe heb gezien zijn alle rollen nu zowat ingevuld, of heb je nog wat nodig? Ik kijk uit naar de story (Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wanneer ga je de rollen bekend maken? Of heb je nog wat rollen nodig?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    Wanneer ga je de rollen bekend maken? Of heb je nog wat rollen nodig?


    Rollen zijn altijd nog welkom, maar ik ga ze binnekort bekend maken. Waarschijnlijk donderdag, maar niet vandaag of morgen. Heb het een beetje druk. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking