• Blergh, ik ben verliefd op een jongen van 19, ikzelf ben bijna 16. Dit leeftijdsverschil maakt me geen roer uit, maar mijn vriendin is/was ook op hem en ik durf het hem niet te zeggen dat ik hem leuk vind and shit, we kennen elkaar ook nog niet zo heel lang, maar het voelt zo goed. Alleen dat van mijn vriendin zit me niet lekker + ik durf het hem niet te zeggen

    What to do?

    Titel: Serieus
    3 is toch niet zo veel :W?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Serieus ;')

    Praten, dat werkt magisch (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:16 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het is serieus.
    En 3 jaar is helemaal geen groot leeftijdsverschil en zeg het gewoon, jij kan ook niks aan je gevoelens doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serieus
    Niet te veel obsest over beaver zijn waar hij is ,want jongens houden daar niet van en just tell him.


    Shoganai i ne~

    RainbowDay schreef:
    Titel: Serieus
    3 is toch niet zo veel :W?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PinkaminaPie schreef:
    Serieus
    Niet te veel obsest over beaver zijn waar hij is ,want jongens houden daar niet van en just tell him.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    eerst wachten met die jongen. als je hem nog niet zo goed kent kan het zijn dat je heel anders over hem gaat denken na een paar weken. mischien neemt het gevoel wel af en hoef je je vriendin helemaal niks uit te leggen. maar als het wél zo is zou ik het toch eerlijk tegen je vriendin zeggen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PinkaminaPie schreef:
    Serieus
    Niet te veel obsest over beaver zijn waar hij is, want jongens houden daar niet van en just tell him.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    xGuitarHerox schreef:
    eerst wachten met die jongen. als je hem nog niet zo goed kent kan het zijn dat je heel anders over hem gaat denken na een paar weken. mischien neemt het gevoel wel af en hoef je je vriendin helemaal niks uit te leggen. maar als het wél zo is zou ik het toch eerlijk tegen je vriendin zeggen


    &

    PinkaminaPie schreef:
    Serieus
    Niet te veel obsest over beaver zijn waar hij is ,want jongens houden daar niet van en just tell him.


    Inspiration can hit you any time