• Joh, ik zeg niet dat ze hun ouders niet kunnen/mogen haten. Ik heb het op de mensen die zeggen dat ze hun ouders haten en dan leggen ze uit waarom. En ze zeggen dat ze hun ouders haten omdat ze iets niet mogen of ergens niet naartoe mogen. Is het dan raar dat ik dan vind dat dat niet haten is.
    Begrijpen jullie het nu?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 16:13 ]

    Mee eens. Ik zeg NOOIT dat ik ze haat,want ik haat zo ook niet. Ik snap zo-ie-zo niet waarom je dat zou zeggen.

    Ik haat mijn vader =]
    Daar heb ik mijn redenen voor.

    Love my mum though.

    Misschien moet je je ook eens bedenken dat niet alle ouders zo zijn als de jouwe? =]

    Je hebt wel gelijk, maar waarom heb je jezelf gequote?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En idd, zoals Tara zegt, niet alle ouders zijn het zelfde, dus sommige hebben waarschijnlijk wel écht een reden om ze te haten, maar die dan meer persoonlijk gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    En idd, zoals Tara zegt, niet alle ouders zijn het zelfde, dus sommige hebben waarschijnlijk wel écht een reden om ze te haten, maar die dan meer persoonlijk gaan.

    Dankje =]
    Niet iedereens vader houdt netjes zijn handen thuis weetje. =] En dan bedoel ik het op verschillende manieren. Zelfde geldt voor moeders.

    Hoezo moet je daar dan nog van houden.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 13:41 ]

    Ik HAAT me vader niet. Maar hij ligt me gewoon niet. Het is een typisch persoon die als hij jonger was, ik ruzie mee zou hebben op school. Echt zo'n kut persoonlijkheid.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Cherished schreef:
    Misschien moet je je ook eens bedenken dat niet alle ouders zo zijn als de jouwe? =]

    Ik hoop het dat niet alle ouders zijn dan de mijne.
    I mean I love my dad. Maar mijn moeder, daarintegen. Met haar heb ik teveel meegemaakt en dat kan en zal ik haar ook nooit vergeven, maarja.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Ik hoop het dat niet alle ouders zijn dan de mijne.
    I mean I love my dad. Maar mijn moeder, daarintegen. Met haar heb ik teveel meegemaakt en dat kan en zal ik haar ook nooit vergeven, maarja.

    Nou dan?

    NickyFOSHO schreef:
    Je hebt wel gelijk, maar waarom heb je jezelf gequote?

    Dat was perongeluk, ik moest het andere knopje hebben.
    Verkeerd geklikt.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou dan?

    Het gaat erom dat de meesten hun ouders 'haten' omdat ze iets niet mogen. Daar heb ik het over. Ik kan volledig begrijpen dat je je ouders echt kan haten maar als je zegt dat je ze haat omdat je iets niet mag, dat gaat erover vind ik.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankje =]
    Niet iedereens vader houdt netjes zijn handen thuis weetje. =] En dan bedoel ik het op verschillende manieren. Zelfde geldt voor moeders.

    Hoezo moet je daar dan nog van houden.

    In dat geval kan je ze haten ja, maar als ze van gedacht veranderen? Bv: je mag niet meer naar een concert van het één of ander. En ze veranderen van mening, dan ga je ze toch niet haten...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, daar ben ik het wel mee eens.
    Al denk ik dat het meestal gewoon uiting van frustratie is. (:
    Zeker hier op Q, het is gewoon een plek waar je even los kan gaan zonder dat je meteen weer op je kop krijgt.

    ik haat mijn ouders omdat ik mishandeld ben/word.
    Punt uit!

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankje =]
    Niet iedereens vader houdt netjes zijn handen thuis weetje. =] En dan bedoel ik het op verschillende manieren. Zelfde geldt voor moeders.

    Hoezo moet je daar dan nog van houden.


    Dan zie ik helemaal geen reden om er nog van te houden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson