• Mijn broertje is nu een verhaaltje aan het schrijven in een schriftje. Hij zit in groep 3 en leert net lezen en schrijven. Het ziet er dus supercute uit. Mijn stiefvader zei: "Hij begint een beetje op z'n zus te lijken." And it's true; ik schrijf namelijk ook altijd verhalen in een schrift.
    Hebben jullie nog kleine broertjes/zusjes die op jullie lijken?


    There's power in the words you whisper.

    Nee, alleen een broer. En die lijkt niet bepaald op mij :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb een grote broer en we lijken echt op elkaar van uiterlijk.


    Firm believer of all that is magic

    2 zussen en 2 broers =D iedereen zegt altijd dat ik op mijn zussen lijk, maar dat vind ik niet..

    (ik ben hotter xD #EGGOOOOO!)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Nope. Geen gelijkenissen (beetje uiterlijk)
    maar goed zo :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Half. Mijn broertje lijkt qua uiterlijk en muzikaliteit heel veel op mij, maar verder verschillen we qua karakter dag en nacht!


    ars moriendi

    Ik lijk heel erg op mijn TweelingZus. :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een neefje van 5 en hij wil alles weten, denkt alles te weten, leest heel graag en lijkt verder ook gewoon een beetje op mij :"D
    Mijn oudere broer en ik hebben dezelfde humor, maar verder lijken we niet echt op elkaar.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    mijn broer en ik lijken schijnbaa op elkaar *fack my life* en we houden van muziek en lol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn zus en ik qua innerlijk wel (houden van dezelfde dingen enzo) maar qua uiterlijk echt totaal niet. Iedereen kijkt heel raar als we zeggen dat we zussen zijn :'D


    As travars

    Ik en mijn broertje hebben dezelfde slechte humor _O_ En ik en mijn zusje hebben hetzelfde soort haar en ogen c:

    Haha, en ik zie al helemaal zo'n klein kereltje met een schriftje voor me c: Schattig ^-^

    Ik heb een zusje dat graag op mij wil lijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn broertje en ik lijken in principe best veel op elkaar, we zijn allebei heel donker (donker haar, donkere ogen) en we zijn allebei snel aangebrand en we hebben dezelfde humor. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb een oudere zus en een oudere stiefbroer, en ze lijken beiden niet op me. Mijn zus houdt niet eens van lezen terwijl dat ongeveer mijn leven is...


    Believe in yourself.

    Ik lijk helemaal niet op mijn broer, maar we kunnen het wel onwijs goed vinden.
    Hij is gewoon super tof. :Y)


    I can't even think straight.

    Ik en mijn oudste broer zijn helemaal tegenovergesteld, qua innerlijk en uiterlijk. Hij is blond met hele donkerblauwe ogen en ik heb bruin haar met hele lichtblauwe ogen.
    Met mijn jongste broer heb ik wel veel gemeen.


    Take risks and conquer your fears.