• Jazeker, die was net weer. Ik heb hem meegedaan, en ging er eigenlijk vanuit dat ik hem best wel verpest had, maar ik had 16 fout en een IQ van 123. (nerd)

    Wie heeft er nog meer meegedaan en wat was je IQ?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 23:00 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb geen idee. Had ooit met een IQ test 120 ofzoiets.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mijn iq was zo hoog dat mijn test spontaan in vlammen uitbarstte D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah I know, het is wel een van de moeilijkste MBO studies maar ik was te lui om me in te zetten op de middelbare school en heb niets gedaan.


    Dus jou MBO studie is wel uitdagend? Ik weet niet wat mijn IQ is maar volgens mij wel een stuk hoger dan mijn opleiding.. Ik verveel me dood op school zelfs als ik dronken een verslag schrijf is het nog voldoende...


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Dus jou MBO studie is wel uitdagend? Ik weet niet wat mijn IQ is maar volgens mij wel een stuk hoger dan mijn opleiding.. Ik verveel me dood op school zelfs als ik dronken een verslag schrijf is het nog voldoende...


    Hmhm, het is wel een niveau 4 opleiding, je moet er hard voor studeren. Alleen de stages zijn wel doodsaai.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hmhm, het is wel een niveau 4 opleiding, je moet er hard voor studeren. Alleen de stages zijn wel doodsaai.


    Ik doe ook niveau 4.. Wat voor opleiding doe je dan?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Ik doe ook niveau 4.. Wat voor opleiding doe je dan?


    apothekers-assistente. En jij?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    apothekers-assistente. En jij?


    Oow dan moet je zeker veel medicijnen leren?

    Ik doe Maatschappelijke zorg en stroom uit naar psychiatrie. Vind het wel leuk maar gewoon te simpel (plus mijn klas is een zeurklas..) Gelukkig nog maar iets meer dan een jaar en ik ben klaar! Kan ik lekker HBO doen

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 0:27 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Oow dan moet je zeker veel medicijnen leren?

    Ik doe Maatschappelijke zorg en stroom uit naar psychiatrie. Vind het wel leuk maar gewoon te simpel (plus mijn klas is een zeurklas..) Gelukkig nog maar iets meer dan een jaar en ik ben klaar! Kan ik lekker HBO doen


    yup, medicijnen, werking, alle troep die erbij hoor, anatomie, fysiologie, pathologie, medicijnen maken, veiligheid, dat soort dingen. Best veel.
    Maar dat van jou klinkt op zich wel leuk hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    yup, medicijnen, werking, alle troep die erbij hoor, anatomie, fysiologie, pathologie, medicijnen maken, veiligheid, dat soort dingen. Best veel.
    Maar dat van jou klinkt op zich wel leuk hoor.


    Haha wij hebben al die dingen de afgelopen maanden ook gehad. Maar waarschijnlijk een stuk oppervlakkiger dan jij ze hebt. Is wel interessant vind ik maar best pittig om al die nieuwe benoemingen te leren.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    ik kwam laat binnen vallen toen dacht ik ja doei ga hem niet maken als ze al bij vraag 30 waren ofzo.. ik doe het in weekeind bij uitzendinggemist.nl

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 0:46 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Kwam er halverwege bijzitten en bijna op het laatst moest ik gaan slapen. -.-
    Maar ik denk dat als ik het had gedaan, best wel goed gedaan had. :$


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Met veertien foutjes kwam ik uit op een IQ van 130 (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb nog nooit een IQ-test gedaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een keertje een officiële gedaan haha ^^
    Deze vallen bij mij altijd veel lager uit, twee jaar geleden had ik 118 en daarna 126 :'D Dat kan niet eens ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    109:X


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James