• Gisteren ben ik naar de balletvoorstelling van het Zwanenmeer geweest en het was echt heel mooi! Nu kwam ik op het idee om weer eens nostalgisch te zijn en ging op zoek naar Barbie en het Zwanenmeer om te kijken. Maar ik vond Barbie as the Princess and the Pauper leuker, dus die ben ik nu aan het kijken, maar hij loopt de hele tijd vast ):
    Anyway, zijn jullie wel eens naar een voorstelling/musical/etc geweest? En welke? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben naar Cats geweest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga in april naar het zwanenmeer en daardoor kan ik niet naar watic in amsterdam fml

    Ik ben naar The Sound of Music geweest maar dat is alweer een tijdje geleden.
    The Princess and the Pauper is awesome ^^


    You've cat to be kitten me right meow.

    Je bent een Barbiefilm aan het kijken? Haha, ik ben niet de enige! x) Bij mij liep 'ie ook de hele tijd vast. S:
    O, en nee, niet naar een musical geweest.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    Je bent een Barbiefilm aan het kijken? Haha, ik ben niet de enige! x) Bij mij liep 'ie ook de hele tijd vast. S:
    O, en nee, niet naar een musical geweest.


    Welke ben je aan het kijken? ;p Haha gelukkig ben ik dan niet de enige nee ;p


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Welke ben je aan het kijken? ;p Haha gelukkig ben ik dan niet de enige nee ;p

    Nu niet, maar ik kijk ze af en toe. Meestal die inderdaad of Zwanenmeer of Pegasus ofzo. P: /faal


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    De griezelbus, Tarzan, Belle en het Beest en de rattenvangen van Hamelen ^^ -nee hoor, compleet toeval dat Chantal Janzen in 3 van de 4 musicals heeft gespeeld-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Frustrated schreef:
    (...)
    Nu niet, maar ik kijk ze af en toe. Meestal die inderdaad of Zwanenmeer of Pegasus ofzo. P: /faal


    Haha, agja! Soms is het leuk om weer eens van die dingen uit je jeugd te kijken ;p


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yoda schreef:
    De griezelbus, Tarzan, Belle en het Beest en de rattenvangen van Hamelen ^^ -nee hoor, compleet toeval dat Chantal Janzen in 3 van de 4 musicals heeft gespeeld-


    Haha, wel leuk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Haha, agja! Soms is het leuk om weer eens van die dingen uit je jeugd te kijken ;p

    Jup. Maar ik doe het niet vaak, hoor. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ooh Het Zwanenmeer lijkt me mooi :3
    Maar ik heb Tarzan in Nederland gezien en Wicked en We Will Rock You in Londen :3


    As travars

    Ik wil het zwanenmeer ook eens gaan kijken..
    En de films van barbie zijn echt leuk! :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frustrated schreef:
    (...)
    Jup. Maar ik doe het niet vaak, hoor. (:


    Ik ook niet, dit is voor 't eerst :"d


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ehh... ik ben naar Ciske de rat geweest en Doornroosje maar toen was ik nog klein en bang voor de grote draak((cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben ooit naar Cats, Tarzan en Pinokkio geweest. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind