• Gisteren ben ik naar de balletvoorstelling van het Zwanenmeer geweest en het was echt heel mooi! Nu kwam ik op het idee om weer eens nostalgisch te zijn en ging op zoek naar Barbie en het Zwanenmeer om te kijken. Maar ik vond Barbie as the Princess and the Pauper leuker, dus die ben ik nu aan het kijken, maar hij loopt de hele tijd vast ):
    Anyway, zijn jullie wel eens naar een voorstelling/musical/etc geweest? En welke? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pericles schreef:
    Ehh... ik ben naar Ciske de rat geweest en Doornroosje maar toen was ik nog klein en bang voor de grote draak((cat)

    Doornroosje heb ik op dvd. Ik was ook altijd bang voor die draak ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Pericles schreef:
    Ehh... ik ben naar Ciske de rat geweest en Doornroosje maar toen was ik nog klein en bang voor de grote draak((cat)


    Ik was bij Mulan altijd bang die vent met die gele ogen, de leider van de Hunnen! Die draak kan ik me even niet zo snel meer herinneren..

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:07 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga dem nog kijken. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb best veel musicals gezien, vooral toen ik nog wat jonger was.
    De laatste musical waar ik naar toe ben geweest is Zorro en daar heb ik erg van genoten. Ik vond het echt een leuke voorstelling. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mama mia, tarzan, the lion king, titatovernaar, de kleine zeemeermin, en allemaal k3 dingen, oh, en ook naar het zwanenmeer


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben veel cooler. Ik ben ooit een keer naar Winx Club de musical geweest ^^

    En Winnie de Pooh de musical. En dat een keer Fame in het Engels. Dat is het enigste. Ik hou niet van musicals.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DADDY COOl met kim lian en ruben heerenveen:Y) Ik wereder helemaal vrolijk van en had savonds om 2 uur zin om te gaan dansenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben naar de Leeuwenkoning geweest toen ik vijf was, maar kan me er niet veel meer van herinneren. Wel weet ik nog dat ik het ontzettend spectaculair vond. En ik ben naar Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat geweest. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben nog nooit naar een musical geweest, voornamelijk omdat ik ze haat.

    Maar ik wil wel heel graag naar Cats! in het Engels.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ben naar Sound of Music, Tarzan en in november nog naar Zorro geweest :D
    En wij hebben bij ons in het dorp een openluchttheater, De Kersouwe, daar gaan wij ook wel eens in de zomer naar een musical of voorstelling dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben geweest naar:
    De kleine zeemeermin (jaja ^^)
    De drie biggetjes
    Grease
    The sound of music
    Doornroosje

    Jee, ik wil zo graag naar het zwanenmeer gaan zien!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben maar naar vier musicals geweest, denk ik..
    Doornroosje van K3
    De 3 biggetjes van K3
    Mamma Mia
    The Sound of Music


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Leeeeuuuk :3 stiekemhoudikvandiebarbiefilms

    Ik ben vorige week zondag naar The Sleeping Beauty geweest, dat ballet, was wel mooi :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Trouwens een vraagje: was deze voorstelling van het Nationaal Ballet? Want ik dacht dat die stopte op 31 jan 2011... (kan ook zijn dat dat een andere voorstelling was, maar ik weet dat mijn zus naar een van die voorstellingen wilde (A))


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben in London naar the Lion king geweest ^^ Was geweldig mooi, en dat terwijl ik normaal gezien musical haat x d.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."