• Doen of niet?


    Dromen, zo realistisch
    Nachtmerries, niet aan te ontkomen
    Het is te laat, het is afgelopen.


    - Nul7Negen


    De geur en voelbare druk van hoop die eerder nog in de lucht hing was al lang verdwenen, om een angstaanjagende en abnormale leegte achter te laten. Het was als stilte voor de storm, lang nadat het natuurgeweld zich daadwerkelijk uitgeleefd had. Bijna alsof het de stilte zelf was die zich verward voelde, in plaats van de mensen die in alle talen zwegen. Beduusde gezichten, toebehorend aan wanordelijke mensen kwamen langzaam tevoorschijn en de enkeling die zich naar buiten waagde, leek verdoofd alsof hij niet wist wat er gebeurd was. Het leek alsof de lucht in brand stond en het zicht was onnatuurlijk, ronduit storend. Niemand leek te begrijpen wat er nu zojuist gebeurd was, maar steeds meer mensen kropen uit hun schuilplaatsen tevoorschijn om zich in stilte bij elkaar te voegen. Het was altijd beter dan helemaal alleen achter te blijven. Er werd gezocht naar overlevenden, maar er was weinig over van wat eerder die ochtend een relatief drukke winkelstraat was geweest. Hetzelfde gold voor de de meeste lichamen die er nog lagen en geluidloze tranen die opkwamen bij het vinden, of juist niet vinden van bekenden voegden zich toe aan de al o zo zware atmosfeer. Het normale leven zo plotseling van hen weggenomen, ontstond er al vrij snel een groep die even niet aan de vooroordelen dacht die ze normaal hadden over elkaar. Sommigen zochten verder in kleine groepjes, maar het meerendeel vertrok. De een angstig en met haast, een ander langzaam door verwondingen of de mentale verdoving. Ik? Ik bleef in uiterste stilte achter, terwijl ik met mijn handen om mijn benen heen geslagen toekeek naar het slagveld voor me. Zachtjes wiegde ik mezelf heen en weer, terwijl ik de wacht hield over het lichaam achter me.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zeker weten doen


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oke. :]
    Meer mensen die interesse zouden hebben in het lezen hiervan?
    Het is voor mij meer de keuze of ik het alleen voor mezelf zal schrijven of ook dat ik het ook hier ga plaatsen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I think it sounds great.
    Waarschuw even als je het online zet?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ^ No problem. Ik weet alleen op dit moment nog niet zeker of 'ie nu wel of niet hier online gaat. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Online zetten.
    Ik. Wil. Volgen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Eindelijk weer eens een originele story op Q.
    Doen _O_

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind je schrijfstijl in het bovenstaande stuk tekst erg goed en het verhaal zelf lijkt me ook spannend. Laat het me maar weten als je het online zet!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ^ Thanks. :]

    Ik ben net begonnen met een goede 700 woorden, dus een eerste deel voor hier. Als er meer mensen zijn met interesse als ik nog iets meer geschreven heb zet ik hem snel online. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat schrijf jij héérlijk. Ik wil hem lezen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Bedankt voor de complimenten over mijn schrijfstijl mensen. Geeft me weer wat zelfvertrouwen terug om het schrijven weer serieus op te pakken! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, dit moet je echt wel online zetten! _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ok, ik heb alvast een deel geplaatst. De link volgt alleen later, want ik zit nu op mijn telefoon en er is 12 uur tijdsverschil. Ik wil gewoon slapen nu. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Merida schreef:
    Zeker weten doen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer