• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:17 ]


    ~

    { Mijn topics }

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Jayson en besluit er dan ook uit te gaan. Ik wilde hem niet alleen laten aangezien hij nog bij lange na niet hersteld is. Ik hijs mezelf uit het water en kleed me weer aan. 'Jayson er is niks meer bij de Hoorn.' Ik trek hem rustig terug en zet hem op de slaapzak. 'En bovendien ik laat je niet alleen.' Ik neem een paar slokken van mijn water en kijk even om het hoekje van onze grot. 'Hmm' mompel ik en kijk nog wat beter. Verderop lopen een jongen en een meisje. Het meisje lijkt vrij zwak. Ik grijns even. 'Jayson als we nou nog twee vermoorden he, dan zijn we nog met 5 toch?'


    ~

    [April & Harvey worden vermoord door Amelia & Jayson]


    ~

    Jayson

    Ik richt mijn hoofd naar Amelia en grijns even 'Ja dan zijn we met nog 3 andere, dus dan zijn we bijna klaar met de spelen' zeg ik waarna ik mijn double edged scythe van mijn rug af pak. Ik sloop de grot uit, meer en deels door mijn tasts te gebruiken, in de verte hoorde ik zacht voetstappen en wist waar ik heen moest. De vlakte had ik ook al deels uit mijn hoofd geleerd en grijnsde als ik bij een rots stopte en hun voetstappen extra goed hoorde.

    Amelia Rivers - District 3

    'Hmm, klinkt goed' fluister ik en grijns. Ik pak mijn messen en sluip stil achter hem aan. Ik wist dat zijn zicht op dit moment zeer slecht was. 'Ik ben achter je' fluister ik en leg even mijn hand op zijn schouder. Ik kijk naar de twee die inmiddels bijna bij het meer zijn. 'Het zijn die meid die een kunai in het schouder hebt gegooid en een jongen' fluister ik en trek hem achter een steen als ze onze kant op kijken.


    ~

    Jayson

    Ik grijns even en klik de scythes los waarna ik in een split seconde omhoog kom en een van de scythes op de meid gooi, ik hoorde een gil en wist dat die goed raak zat, ik hoorde nog geen seconde later een bons op de grond en grijnsde. De jongen was waarschijnlijk even verbaasd.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik ren met mijn messen in de aanslag op de twee af. Het meisje ligt op de grond te gillen en te spartelen. Ik kijk de jongen even grijnzend aan die het nog steeds niet helemaal snapt. 'Geen zorgen het zal pijnloos zijn' sis ik en trap het meisje het water in. Ik spring achter haar aan en pak de scythes uit haar rug. 'Die behoort toe aan Jayson' mompel ik en duw haar onderwater.


    ~

    Jayson

    Ik hoorde hoe Amelia richting de twee rende, ik moest nu focussen, de andere scythe moest raak zijn en niet in Amelia. Ik luister en hoor dan een plons, ik grijns even waarneer ik weer voetstappen hoor en gooi de andere scythe richting de jongen, ik hoorde niks behalve een bons op de grond. Ik grijns even, vast meteen dood gegaan.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik steek mijn messen in de grond en zie de jongen meteen neer vallen als hij geraakt word. Opeens word ik onderwater geduwd. en begin om me heen te slaan. 'JAYSON HELP' gil ik als ik net even boven kom. Mijn handen zijn glad en ik krijg geen grip op deze hysterische tribuut. Ik stomp een paar keer hard in mijn maag en voel langs de kant weer naar een mes.


    ~

    Jayson

    Ik loop rustig op de bons af waarna ik mijn scythe uit zijn lichaam trek, ik grijns even en hoor gespartel in het water. In een split seconde gooi ik mijn scythe in die richting waarna ik een gil hoor, waarschijnlijk had ik Amelia net gemist en zit de scythe in het meisje dr hoofd vast.
    De gedachtes van hoe de scythe zometeen uit dr schedel getrokken zou worden maakte een duivelse glimlach op mijn gezicht.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik zie Jayson aan komen lopen en kan nog net zijn scythe ontwijken die het meisje hard in haar hoofd raakt. Ze stopt met spartelen en laat me eindelijk los. 'Bedankt' zeg ik hijgend en duw haar levenloze lichaam op de kant bij de jongen. Ik hijs me zelf uit het water en kijk uitgeput naar Jayson. 'Hier' zeg ik en breng zijn hand de plaats waar de scythe uit haar hoofd steekt.


    ~

    KANONSCHOT

    MEISJE DISTRICT 6 IS DOOD


    ~

    KANON SCHOT

    JONGEN DISTRICT 9 IS DOOD


    ~

    Jayson

    Ik grijns even en trek dr hoofd mee terwijl ik dr scythe eruit trek, het bloed spuit alle kanten op. Ik trek het hoofd van de scythe af waarna ik het een kant opgooi.
    Ik zoek het lichaam af en pak elk wapen wat ze bij zich heeft, de boog deed ik meteen op mijn rug en de speer liet ik door mijn hand glijden. Ik grijnsde even, nu had die jongen nog meer problemen als die mij tegen komt. De koker waar nog een paar pijlen in zatten doe ik onder de boog waarna ik weer op sta 'Die ander heeft geen wapens, blijkbaar een sukkeltje die niet van vechten houdt' ik grijns even.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk grijnzend naar de twee dode lichamen en Jayson die erg blij was met zijn wapens. Ik steek mijn messen terug in mijn riem en trek hem weer mee naar onze grot. 'En nu maar eventjes bij komen jij oke?' Ik neem een slok van mijn water en ga bij het vuur zitten om op te drogen. Ik heb her en der weer wat wondjes op gelopen en langs mijn lip loopt een straaltje bloed.


    ~