• Ik ben al meer dan een jaar verliefd op een jongen die vorig jaar in mn klas zat maar nu niet meer. We hadden echt geweldige tijden gehad en was ook erg verdrietig erom dat hij naar een andere klas ging. Maar goed, misschien, hopelijk, wordt het toch nog wat tussen ons. Ik heb even jullie steun nodig. Zijn jullie dus nu ook team #precjordi nu? :') (Ik heet namelijk Precious en hij heet Jordi)


    The sun will rise and we will try again.

    Dat is balen. Maar dan kan je toch nog wel contact met hem houden? Heb je zijn nummer, msn, facebook, twitter, hyves enz. Dan kan je toch best met hem praten :) En als je elkaar op school tegen komt toch ook!
    Gewoon met elkaar blijven praten, en leuke dingen blijven doen. Dan komt het wel goed ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is balen. Maar dan kan je toch nog wel contact met hem houden? Heb je zijn nummer, msn, facebook, twitter, hyves enz. Dan kan je toch best met hem praten :) En als je elkaar op school tegen komt toch ook!
    Gewoon met elkaar blijven praten, en leuke dingen blijven doen. Dan komt het wel goed ;)


    Ja dat kan ook haha. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hij is niet naar de andere kant van het land verhuisd, you know?
    Je ziet hem waarschijnlijk nog dagelijks + alle social media van vandaag maakt het makkelijk om tussendoor af te spreken x]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 10:39 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb een hekel als mensen twee namen bij elkaar voegen voor een stelletje

    Hij zit nog steeds bij je op school. (dat denk ik tenminste.) Dus dat komt helemaal goed. Mijn zus en haar vriend zitten ook niet bij elkaar in de klas.


    "Ignite, my love. Ignite."