• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Iemand begon te schieten en zonder na te denken dook ik achter een steen. Godver, als Tyler dit was. Ik hoorde iedereen gillen maar dat maakte me niet. Ik dacht niet na. Wat was dit?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chanel

    "Ik ben slim genoeg om het geld zelf te vinden, VERTEL ME WAAR DIE SLET IS!" schreeuwde ik. Wacht maar, ik kreeg het wel uit hem. Ik drukte mijn pistool nog harder tegen zijn hoofd.


    El Diablo.

    Mr. Rush
    Ik grijns. 'Hier ligt geen kluis of geld. Dat heb ik allang verscheept.' Zeg ik vals. 'En nee. Ik vertel niets. Ze wordt geen hoer en geef haar dochter terug.' Zeg ik serieus.

    Jason
    Ik zie meisjes kermen en ik bind ze vast met tape op hun mond. Ik zie een meisje. Fluit. Ze was knap. Misschien leuk voor een avondje? Ik grijnsde. Mijn gezicht was bedektste ze konden me niet herkennen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chanel

    "Dan maar de harde manier hé" zeg ik bitchy, ik trek hem omhoog. En ik bind hem zonder moeite vast aan een stoel, om te zorgen dat hij stil is plak ik een stuk tape over zijn mond."Guys, ik heb Rush vastgebonden, maar die slet zit ergens in dit huis!" schreeuw ik.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:35 ]


    El Diablo.

    Melody Pels
    Ik bleef dood stil zitten. Ik durfde niet te kijken wat er aan de hand was. Ik was zo bang. Ik was eindelijk vrij en nu ging er een gek schieten.

    [kort i know maar ik zit samen met mijn zus liedjes te luisteren op youtube]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Rush mag even niet dood. Je bind hem gewoon vast ;) en je kan Isa gewoon dwingen anders vermoord ze rush ofzo. . tape zijn mond


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik hoorde dat Rush vast zat, nu heb ik even tijd om te bellen. Ik zoek het nummer van Melody op, en bel haar.

    Chanel

    Ik zie dat Ty aan het bellen is, en ik rol mijn ogen. Ik duw tegen alles en zoek alles door. Ik zweer het, ik zal die hoer vinden.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:33 ]


    El Diablo.

    [Oow sorry, ik pas het even aan.]


    El Diablo.

    [Ik ben nu online op mijn telefoon.]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ik laat het meisje opkijken naar me en zie haar angst ik grijns en hoor haar telefoon gaan. Ik druk de jongen weg en tik het meisje op. 'Ben je bang.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik zag dat Tyler me belde maar de jongen voor me klikte hem weg. 'Ben je bang?' Ik schudde mijn hoofd. 'Wat moet je van me?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ik wikkelde haar handen en benen net als de andere vast met touw. Ook deed ik tape op hun mond. Ik bekeek haar. Ik had wel zin. Ik pakte alle spullen dat geld konden opleverde en tilde het meisje op. Ze spartelde maar dat boeide me niet. Ik bracht haar naar mijn auto en legde haar erin. Ik maakte haar handen lot toen ze in de auto lag en bond haar ene hand vas aan de stoel en de andere aan de andere stoel. Ik grijnsde en deed hetzelfde met haar benen. Ik deed de deur dicht. Nu waren we geluidsdicht en niemand kon naar binnen kijken ik had verduisterde ramen. Ik haalde voorzichtig de tape van haar mond. Ik grijnsde breed door de angst die in haar ogen verschool.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody
    'Nee,' zei ik. Godverdomme. Nee, dit gebeurde niet echt. Alsjeblieft niet. Ik keek de jongen vuil aan. 'Alsjeblieft,' smeekte ik hem. Mijn hart klopte in mijn keel. 'Laat me gaan. Ik zou tegen niemand iets zeggen.' Ik begon te spartelen maar het had geen zin. Ik was hopeloos verloren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga denk ik zo slapen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jason
    Ik grijnsde. Breed. Geweldig als ze smeekte hè zou geen ene hoer uitmaken. Ik grijnsde naar haar. Ik deed haar broek open en haar string naar beneden. 'Nog maagd met zulke schoonheid.' azei ik een tikkeltje met ongeloof. Ik duwde haar benen uiteen en voelde van ondere. Ze was kurkdroog maar iedereen was nat te krijgen. Ik grijnsde breed en opende haar blouse. Ze waren niet supergroot. Ik vond ze middel. Ik begon ze te masseren en ik keek in haar ogen. Ik zag haat een pijn mooi zo. Ik ging met mijn vinger over haar clitje. Je zag dat ze genoot. Ik grijnsde dit meisje zou niet lang meer maagd zijn of ze nou wel nat werd of niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break