• Laten we bij het begin beginnen:
    Dinsdag avond ben ik aangereden. Gelukkig vlak voor het ziekenhuis dus ik was snel op de eerste hulp. Met mij gaat het verder goed. Enkel een gekneusd been van de heup tot tenen en een whiplash. Gelukkig. Het had namelijk ook heel anders kunnen gaan. Maar daar gaat het nu even niet om.
    Ik werd gelijk geholpen en moest in een kamertje zitten wachten op de arts. Komt er een super knappe arts in opleiding mijn kamertje in. Na de standaard vragen en waar ik pijn had, moest ik mijn broek uitdoen. Omdat ik last heb van mijn heup. En nee, Rachel heeft niet een degelijke onderbroek aan. Nee hoor, een wit kanten string. Sta je daar dan. In een string voor een super knappe arts. Dat is nog eens gênant!
    Hebben jullie ook van die gênante momenten dat je het liefst door de grond wil zakken?


    Music is the new sex

    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    everything, in time

    Ja, vaak genoeg. 8D For example als je met je armen om je heen maait en uitbundig danst op een nummer met oordopjes in je oren en je moeder opeens, op onverklaarbare wijze, voor je neus staat met het bericht dat ze een nieuwe BH voor je heeft gehaald. :Y) Dusss toen ben ik maar weer onschuldig achter mijn computer gekropen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ehhh.. niet zulke gênante XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    Shoganai i ne~

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Midna schreef:
    Ehhh.. niet zulke gênante XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahahahha, dat is zo de typische gênante situatie uit een filmpje ofzo. (krul)
    Eventueel volgt er dan later een romance..

    Beter dan een vormloze katoenen slip.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Humble schreef:
    Dat vond hij vast niet erg.(wbw)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja. Toen ik naar het ziekenhuis ging, gaf ik toestemming om eerst zo'n arts in opleiding te laten kijken voor de normale arts bij je komt. En toen ging hij naar m'n ademhaling luisteren enz, en toen zei hij dat ik me daarvoor moest uitkleden (bovenlijf). Dus ik zit daar, half naakt en ongemakkelijk. Komt daarna die normale arts, en van haar hoefde niks uit. Toen ging ik toch rare dingen denken. :'D

    @Flagitious
    Haha, als dat zou kunnen, graag! Maar dan moet ik wel zijn telefoon nummer hebbenx'D

    @Fantasia
    Daar zou ik dan ook rare dingen van gaan denken. Misschien wilde hij je eens goed bekijken? ^^


    Music is the new sex