• K geeft vandaag een pyamaparty omdat ze jarig is, en ze alle meisjes in mijn klas uitgenodigd behalve mij en nog iemand anders, omdat ik al amper een paar vrienden heb, heb ik nu het gevoel dat ze allemaal samen plezier zitten te maken, terwijl ik hier achter mijn laptop zit ):


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ken dat gevoel ook... En het is heel kut, dat snap ik... Misschien moet je aan je ouders vragen (of broer(tje) of zus(je)), of die iets gezelligs met jou willen doen ^^ Naar de film ofzo ;) Of lekker shoppen op koopavond ;)
    En anders kun je ook de hele avond met Q-mensen gaan praten ^^
    Ik weet niet of ik de hele avond beschikbaar ben, maar het volgende halfuur in iedergeval wel (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Ik ken dat gevoel ook... En het is heel kut, dat snap ik... Misschien moet je aan je ouders vragen (of broer(tje) of zus(je)), of die iets gezelligs met jou willen doen ^^ Naar de film ofzo ;) Of lekker shoppen op koopavond ;)
    En anders kun je ook de hele avond met Q-mensen gaan praten ^^
    Ik weet niet of ik de hele avond beschikbaar ben, maar het volgende halfuur in iedergeval wel (A)


    Dat eerste gaat er niet van komen, ik ben enig kind en mijn ouders zijn net kapot van hun werk thuis gekomen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:10 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat eerste gaat er niet van komen, ik ben enig kind en mijn ouders zijn net kapot van hun werk thuis gekomen.


    hmm, minder... Je kunt ook met je ouders gewoon gezellig een film kijken (thuis op de bank)? Doe ik ook zo vaak met mijn moeder...
    En dan alleen het gevoel dat ze er bij zitten, maakt het al 'gezellig' (tenminste voor mij dan)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)

    hmm, minder... Je kunt ook met je ouders gewoon gezellig een film kijken (thuis op de bank)? Doe ik ook zo vaak met mijn moeder...
    En dan alleen het gevoel dat ze er bij zitten, maakt het al 'gezellig' (tenminste voor mij dan)


    Uhm.. Ze liggen nu allebij te slapen (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mysteria schreef:
    (...)

    hmm, minder... Je kunt ook met je ouders gewoon gezellig een film kijken (thuis op de bank)? Doe ik ook zo vaak met mijn moeder...
    En dan alleen het gevoel dat ze er bij zitten, maakt het al 'gezellig' (tenminste voor mij dan)


    Of ga een serie volgen. :3 Werkt ook heel verslavend.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Auw ^^ Als je zin hebt om tegen iemand te praten als je je verveeld, mijn gastenboek staat open :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Adler schreef:
    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adler schreef:
    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja


    Ik doe de virtuele cupcakes wel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Adler schreef:
    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja



    Ik regel de muziek en films dan wel. Hihi, wie houdt er nou niet van om cupcakes te eten terwijl ze muziek luistern of films kijken.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:23 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik herken het ook. :[
    Ik wil wel helpen met de virtuele pyjamaparty! Ik zit sowieso al in mijn pyjama! =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Adler schreef:
    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hihi, ik ga ff mijn pyjama aan doen.
    Dan kan je lol hebben met ons, Quizlet zal er altijd voor je zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adler schreef:
    laten we een virtuele pyama party houden op Quizlet *O*
    En, ik herken het ja



    xD leuk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mysteria schreef:
    (...)

    Ik doe de virtuele cupcakes wel ^^


    *neemt cupcake*

    OT:Ik herken het,ik was dit jaar ook niet uitgenodigt op het feestje van mijn beste vriendin.


    Mijn username is een kopje, geen plaat