• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik douchte snel en genoot van het warme water. Ik kwam opnieuw in de kamer met enkel een boxershort aan. Ik ging onder de dekens liggen en deed mijn armen achter mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zat een beetje doelloos op internet. Foto's op WeHeartIt te hearten en dingen op Facebook te liken. Ik deed de laatste nachten niks anders. Ik wilde niet slapen. Ik staarde even naar mijn scherm en zuchtte. Tijd voor het volgende blikje energie drank. Ik pakte er een uit mijn geheime voorraad onder mijn bed en dronk met tuigen leeg. Daarna ging ik weer verder met mijn laptop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik staarde naar het plafond. Er plakte en kauwgum op, ik had hem er per ongeluk op gekatapulteerd. Ik grijnsde toen ik terugdacht aan deze dag. Het was leuker geweest dan verwacht om mijn schaatsen met iemand te delen. Blijkbaar hield ik toch van publiek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor
    Ik liep met mijn milkshake in mijn ene hand en mijn telefoon in mijn andere hand door de kantine heen. Mijn vriendinnen zaten allemaal al aan een tafel en ik liep er heen.
    'Hello dearlings,' zei ik toen ik ging zitten.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    Ik keek naar de tijd rechts onderin en zuchtte. Het was al bijna vier uur. Ik staarde verveeld naar mijn scherm. Na vier nachten lang de hele tijd het zelfde te doen verveel je je eigen uiteindelijk ontzettelijk. Met een zucht klapte ik mijn laptop dicht en deed mijn oortjes in. Ik zette harde muziek op, zo viel ik voorlopig ook niet in slaap.

    Laten we door spoelen naar de volgende dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Blijkbaar was ik gisteren in slaap gevallen, want ik werd wakker door een straal zonlicht dat recht op mijn gezicht viel. Ik gromde wat. Waarom had ik de gordijnen nu niet toe gedaan?
    Ik ging geïrriteerd recht zitten. Matthew was gisteren nog laat binnen gekomen en was nu alweer weg. Ik zuchtte en ging rechtstaan. Ik liep de badkamer in om me klaar te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik stond voor de spiegel en keek zuchtend naar mijn wallen. Ik wist best dat ik dit niet eeuwig vol ging houden. Of ik zou flauwvallen van vermoeidheid of Jitse of iemand anders zou het opmerken. Ik pakte mijn foundation en verstopte mijn wallen onder een berg make-up. Ik haatte het om zoveel make-up op te hebben maar niemand zag er wat van en je kon mijn wallen er niet door zien. Door mijn haren haalde ik snel een borstel en ik deed even snel wat mascara over mijn wimpers. Ik had me al omgekleed dus ik besloot maar naar Jitse te gaan. Kijken of hij zin had in een ontbijt. Ik liep mijn kamer uit en klopte op zijn deur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik trok snel mijn broek over mijn boxershort en liep met mijn T-shirt nog in mijn handen naar de deur.
    "Kom binnen." grijnsde ik, toen ik Dana zag staan. Ik gaf haar snel een kus en wou me terugtrekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Voordat Jitse zichzelf kon terug trekken sloeg ik mijn armen om zijn nek en maakte van zijn kleine kus een veel langere kus. Daarna liet ik hem los. 'Hallo hunk van me,' zei ik. Ik kon het niet laten staarde weer even naar zijn six-pack. Daarna liep ik voorzichtig zijn kamer in. Het verbaasde me dat Matthew er niet is. 'Is Matt er niet?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Nee, ik heb hem de laatste tijd nog niet veel gezien." fronste ik, terwijl ik mijn shirt aan trok. "Ik sliep al half toen hij binnen kwam en wanneer ik wakker werd was hij weer weg." Ik maakte me wat zorgen. Wou hij misschien niet meer bevriend zijn? Maar waarom dan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik haalde mijn wenkbrauw op. 'Misschien moeten jullie weer eens iets met zijn tweeën doen?' stelde ik voor. 'Ik bedoel de laatste tijd zijn wij best wel vaak bij elkaar.' Ik haalde mijn schouders op. Toen dacht ik aan twee dagen hiervoor, toen ik Matthew met een meisje zag zoenen. Misschien lag het daar aan. 'Misschien heeft hij een vriendin?' stelde ik voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grijnsde. "Hoogstwaarschijnlijk." ik was blij dat ik weer kon lachen, zoals je weet ben ik niet goed met serieuze situaties. "Ontbijt?" vroeg ik toen ik ook mijn schoenen had aangetrokken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Graag,' zei ik. 'Ik heb vreselijke honger.' Ik gaapte even en sloeg beschaamd mijn hand voor mijn mond. 'Kom,' zei ik. Ik pakte Jitse's hand beet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik lette niet op haar gaap. Iedereen kon een keertje gapen. Ik deed het zo vaak tijdens de les. Ik verstrengelde mijn vingers met de hare, terwijl we naar beneden liepen.
    "En wanneer mag ik jou piano-kunsten aanhoren?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik zuchtte toen Jitse naar mijn piano vroeg. 'Wanneer we een keer bij mij thuis zijn,' zei ik met een glimlach. Wanneer dat gaat gebeuren duurt nog wel een paar maanden. 'Daar heb ik een piano.'


    "Ignite, my love. Ignite."