• Vorig jaar had mijn zus een mentor die levensbeschouwing gaf. Hij ging weg bij haar school en ging naar mijn school. Ik heb hem nog geen 1 keer gezien , maar hij gaat mij levensbeschouwing geven(het is een haf jaar vak). Allen mijn zus en ik lijken heel erg op elkaar. *kuch* Tweeling. Grote kans dat ik daarlijk met Eileen word aangesproken plaats van mijn eigen naam :]. dat gaat nog leuk worden :'D.
    Iemand ook nog leuke/grappige/saaie/vervelende/niet boeiende leraren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wordt.

    Maar he he. Nee, geen interessante leraren, op een knapperd na.

    Altijd een punt extra bij metingen. \o/


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    xDxDxD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn leraren zijn niet speciaal ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alleen een wiskundeleraar die in een band speelt die Chubby Louis heet. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn leerkrachten zijn niet boeiend.
    Mijn klastitularisch kan nog niet eens onze namen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jep.
    Wij hebben een vervang leraar voor LO (de andere is zwanger), en ik vind hem ge-wel-dig. Hij geeft de meest domme lessen, heeft een droge humor en hij is simpelweg geweldig.
    Hij zegt bijna elke les tegen mij dat ik een leuke stem heb (?) en hij zei een keer tegen een vriendin en mij dat hij onze klas echt super hard ging missen omdat hij ons geweldig vond.
    En toen ik donderdag terug was na ziekte vroeg hij me nog of alles wel goed vind.
    Oh, en zijn voornaam is Steven, en iedereen noemt hem Steven Stil van piet piraat, lol.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:49 ]


    effort never betrays you

    Een leraar van mij drie jaar jongere zusje noemde haar in het begin steeds bij mijn naam. Dat is nogal vreemd, aangezien ik nog nooit überhaupt van zijn naam had gehoord, laat staan dat ik les van hem had gehad. Blijkbaar roddelen de leraren over mij. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een leraar bij ons op school lijkt op Snape!:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Een leraar bij ons op school lijkt op Snape!:Y)


    Dat is zo awesome!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn leerkrachten zijn soms nog meer autistisch als dat ik ben.


    26 - 02 - '16

    Met de verkeerde naam aangesproken worden is vervelend. Geloof me. Ik heb ook een tweelingzus


    comfort in c h a o s

    Ik heb gewoon normale leraren :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had echt een verschrikkelijke Franse leraar, Meneer Braspenincks. Echt wij mochten elkaar echt niet. Maar hij ging naar een half jaar weg alleen op de school van mijn zus kwam er opeens een Franse leraar bij. Ook een Meneer Braspenincks. Maar toen mijn zus aan hem vroeg of hij ooit op het Graaf les had gegeven ontkende hij dat. Nou ben ik van school veranderd en zie ik hem dus weer dagelijks. Gelukkig heb ik hem niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, niet meteen. Maar ik ben ook een deel van een tweeling en werd vroeger vaak Jana genoemd ipv Laura.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Souza schreef:
    Alleen een wiskundeleraar die in een band speelt die Chubby Louis heet. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen