• Ik heb een nieuwe docent voor engels, vorig jaar is de past simple aan ons uitgelegt, wat gaat zij doen, de past simple uitleggen. maar dat doet ze niet een keer, nee dat doet ze 6 keer en dan moeten we het ook 6 keer in ons aantekken schrift op schrijven. Als ze zo het hele jaar door gaat ga ik echt een 1 halen, ik ben al mega slecht in buitenlandse talen.

    Hebben jullie ook een docent die in de klas onder jullie het zelfde uitlegt als bij jullie?


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ja omdat er altijd eentje de hele tijd niet snapt:S maar de past simple is belangrijk. het komt elk jaar weer terug


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik krijg nu voor het 4de jaar engels en mijn leerkracht heeft opnieuw heel de simple present uitgelegd. :8

    jah die 4 tijden krijg je elk jaar terug :S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik weet het, toen die begon met de herhaling dacht ik echt zo 'Oh nee, niet opnieuw' en ik zag iemand van mijn klas van vorig jaar naast mij hetzelfde zeggen tegen degeen naast hem :P

    maar ja, ik doe mijn jaar over, dus alles is voor mij herhaling :S

    Das klote:S ik bn met vlag en winpel ofzo over gegaan en ik ga nu proberen van havo nr vwo te gaan. noem me een stuud(nerd) boeit me niet want in vwo zitten al mijn vriendinnen(yeah)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    :)
    geen idee wat havo en vwo is, ik woon in België..
    de helft van mijn vrienden zit nu in het ander deel van de school, dus zie ik die dit jaar bijna niet :S

    je zegt dat je op deze manier een 1 gaat halen.. t lijkt me dat je t juist beter snapt als t zovaak wordt uitgelegt?

    havo en vwo zijn niveau's vwo is het hoogst


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wij krijgen het gewoon één keer uitgelegt en dan moeten we gewoon alle 3000 aantekeningen erover overnemen van het bord en dan is het ook wle best.

    Je moet ze gewoon uit je boek leren is echt veel makkelijker (A)

    Kun je tijdens de les belangrijke dingen doen!

    Zie: kletsen, schrijven, tekenen.... :P

    XSimone (A)


    Follow just your own mellody

    ja omdat er altijd eentje de hele tijd niet snapt:S maar de past simple is belangrijk. het komt elk jaar weer terug



    Onze klote doos(ent) legt het 7 keer uit in 3 weken opschrijven zodat ze het so heel moeilijk kan maken echt lullig si zij!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    je zegt dat je op deze manier een 1 gaat halen.. t lijkt me dat je t juist beter snapt als t zovaak wordt uitgelegt?


    NOPE! want dan gaat iedereen niet meer opletten en niemand houd ze aantekken schrift bij. Ik ben hem nu ook kwijt, maar ik snap het echt wel! maar als zij al haar lessen hetzelfde gaat uitleggen dan let niemand meer op en haal je slechte cijfers!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    havo en vwo zijn niveau's vwo is het hoogst

    ik denk dat ik het snap, maar ja, zolang ik het systeem van België maar ken ^^

    ik krijg dat ook honderd keer uitgelegd
    ik weet niet meer wat dat precies is,
    maar als ik een engelse zin voor me krijg
    kan ik wel het juiste woord invullen


    You are so god damn Sexy <3

    Ja maar dat nieuwe mens van engels kan ggwn alleen maar de Past Simple uitleggen, ik had vorig jaar een ander die kon echt goed engels uitleggen en als je het niet snapte kon je bij haar komen end dan legde ze het aan alleen die persoon uit want als je het n aan de hele klas uitlegt gaat zeker de helft vervelen, het is nog nooit helemaal stil bij haar in de les geweest!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    bij ons leggen ze het elk jaar opnieuw uit maar ik snap et nog steeds niet en ik heb vrijdag een toets daarover :S