• He ik had laatst een discussie met een vriend van me. Wij zijn beide verzot van muziek. Ik van slechte -.-' hij van goede xD. En we kwamen tot de conclusie dat de muziek van tegenwoordig niet meer zo pakkend is als vroeger.

    Vroeger zat er in de meeste nummers zo ontzettend veel inhoud, inteligentie, emoties, etc. En nu.. vind je een liedje een paar maanden leuk. Knal je hem op je Ipod, ben je hem zat, haal je hem weer eraf.

    Een liedje wat ik vroeger als klein meisje al prachtig vond is Mr. Blue van Rene Klijn. Ik vond hem prachtig zingen en ik vind het jammer dat ik niet langer heb mogen genieten van deze geweldige artiest omdat hij helaas overleed aan Aids. Hier is de link voor de mensen die het zouden willen horen. http://nl.youtube.com/watch?v=jTg3TxsMeU0

    x. Kirsten

    ps. Dit is geen aanval op th, cb, kp of whatever.. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    xD
    Nou verraad je jezelf weetje_O_
    Wat is KP eigenlijk als ik vragen mag?
    *Voelt zich dom*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind oude muziek ook super!
    Bands als uhm(xD) Joy Division, Guns 'N Roses en RHCP (geef toe: oud) vind ik egt te gek!


    I am an idiot, I move.

    xD
    Nou verraad je jezelf weetje_O_
    Wat is KP eigenlijk als ik vragen mag?
    *Voelt zich dom*

    Killerpiltze, ook een Duits bandje met jonge leden dat rockmuziek maakt(A)


    I am an idiot, I move.

    oooh
    ok
    Dat wist ik wel (A)
    Ik heb nog nooit muziek van Joy Division gehoord, maar ze moeten wel goed zijn
    Ik heet namelijk Joy ^^
    Maar weer even terug on topic (Alweer)
    Je ziet ook bij veel bands dat de muziek steeds commercieler (Schrijf je dat zo?) wordt.
    En steeds minder kwaliteit..
    Het is dus niet alleen bij 'nieuwe' bands/zangers, maar ook bij oudere.
    Maarja, je moet toch iets als je geen geld meer verdient aan cd's; iedereen download tegenwoordig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oooh
    ok
    Dat wist ik wel (A)
    Ik heb nog nooit muziek van Joy Division gehoord, maar ze moeten wel goed zijn
    Ik heet namelijk Joy ^^
    Maar weer even terug on topic (Alweer)
    Je ziet ook bij veel bands dat de muziek steeds commercieler (Schrijf je dat zo?) wordt.
    En steeds minder kwaliteit..
    Het is dus niet alleen bij 'nieuwe' bands/zangers, maar ook bij oudere.
    Maarja, je moet toch iets als je geen geld meer verdient aan cd's; iedereen download tegenwoordig.
    *kuch* Daarom is de titel ook muziek van vroeger.. Nee grapje.. xD Is ook zo. Trouwens ik heb net de meest sexyste muffins ooit gebakken *kijkt trots*


    Wie du mir, so ich dir.

    *kuch* Daarom is de titel ook muziek van vroeger.. Nee grapje..
    Heu? xD
    Muffins zijn altijd sexy:9~


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    *kuch* Daarom is de titel ook muziek van vroeger.. Nee grapje..
    Heu? xD
    Muffins zijn altijd sexy:9~
    Het had betrekking op jou comment xD dus niet alleen nieuwe bands maar ook oude.. Het ging over muziek in algemeen niet over de bands xD.. ^^

    Ja man maar mijn muffins zijn nog sexierxD


    Wie du mir, so ich dir.

    oooh ok
    Waarom zijn ze zo sexy dan? Ö
    Zijn ze in bikini?(dance)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oooh ok
    Waarom zijn ze zo sexy dan? Ö
    Zijn ze in bikini?(dance)
    Nee ze zijn in de vorm van een hartje.. en ze worden strakjes of morgen [als ze afgekoeld zijn] gedecoreerd met chocohagel, hartjes, prinsessen glazuur, chocolade, en gekleurde suiker. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    STOER Ö
    Niet raar opkijken als er daarlijk iemand heel onopvallend door de brievenbus naar de muffins kruipt..
    Want ik heb honger ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    STOER Ö
    Niet raar opkijken als er daarlijk iemand heel onopvallend door de brievenbus naar de muffins kruipt..
    Want ik heb honger ^^
    Whaha ojee.. xD Ik ga de brievenbus nu dus echt wel dicht tapen xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan glip ik onder de deur door(dance)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan glip ik onder de deur door(dance)
    Hé verdorie.. daar had ik nu net niet aangedacht xD


    Wie du mir, so ich dir.

    weet ik
    Daarom glip ik er ook onderdoor =D
    Dat lukt wel, aangezien mijn maag zo leef is dat ie plat kan ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zelf vind ik de muziek van vroeger leuker met dat soul. Ik luister het nog steeds. Sommige mensen verklaren mij voor gek terwijl ik naar de backstreetboys luister of britney spears. Britney heeft wat problemen meegemaakt maar ik vind haar super cool:D
    Soul music daar zat echt veel emoties erin. Je kon merken dat iemand gewoon verliefd was of problemen had nu in tegen? helemaal niet echt. Nu is het gewoon een songtekst schrijven en brengen naar de platenmaatschappij.
    Ik vind gewoon dat ze meer muziek van vroeger moeten maken enzo.......