• http://nl.youtube.com/watch?v=x59lgAu1rF8

    XD Georgyy Goes Weirdo XD

    ZOLANG HIJ MAAR GELUKKIG IS!!!!!:p

    whaha !


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    whehe omg. discussie. vraag ht gwn aan ze zelf x'P
    en leuk filmpje >=D


    Like a phoenix rising from the ashes

    whuahaaa zaalig

    das om u kapot te lache :P

    xxx

    Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
    Ma toch zéker nie Gustav!?:D
    whaha, ik geef het niet toe van bill hoor! IK GA MET HEM TROUWEN XD sorry hoor
    neej ik trouw al met hem
    ow mijn BF doet egt dom eerst was ze gek van Bill en wou ze ook met hem trouwen nu zegt ze dat ze denkt dat hij bi of homo is omdat"hij een vrouwlijke kant heeft"en ze denkt dat er iets van WAARHEID in de twincest roddel zit:O
    owja en ze vind Justin Timbaleka leuk da lelijke kale gassie:O en dan vind ze mij verandert omdat ik nu mezelf snij!


    take me away

    Ik en me zus liggen hellemaal dubbel. Maar volgens mij wou die gewoon even tom proberen na te doen om geil over tekomen xD Maar laat dat de volgende x dan tom maar gewoon doen xD
    XD hoe DROOG XD ''ff geil over komen'' XD

    *imiteerd Geo*

    Tom: ''Yo Geo! Ik ga nu ff geil doen voor de camera! Watch and learn!''
    Georg: ''Kijk, ik kan het ook!'' *doet maf met kledingroller*

    Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
    Ma toch zéker nie Gustav!?:D
    whaha, ik geef het niet toe van bill hoor! IK GA MET HEM TROUWEN XD sorry hoor
    neej ik trouw al met hem
    ow mijn BF doet egt dom eerst was ze gek van Bill en wou ze ook met hem trouwen nu zegt ze dat ze denkt dat hij bi of homo is omdat"hij een vrouwlijke kant heeft"en ze denkt dat er iets van WAARHEID in de twincest roddel zit:O
    owja en ze vind Justin Timbaleka leuk da lelijke kale gassie:O en dan vind ze mij verandert omdat ik nu mezelf snij!
    Snij jij jezelf voor th 0.o

    whaaa:P dat hoofd:P en dan verder heeeeel rustig doorgaan met die kleedborstel xD geweldig:P

    xxx doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Whaha ^^
    Echt uber komisch xD
    -Xx.


    Sweet dreams will come true.

    echt super :P
    Dat hoofd man :')

    typisch jongens gedrag.
    vinden zichzelf altijd te sexy.
    nu is hij dat ook wel maartoch :p

    Whaha;; ik lig altijd slap alsk die trgzie xD

    whaha
    te grappig:P(puh)
    (lol)
    en ik maar denken dat hij het serieuste is
    hahahahahhahaha


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahaaha ik lag me kapot xD

    nog een leuke gevonden voor de bill fans :
    http://nl.youtube.com/watch?v=lgRF9PzH7VU&feature=related (das keisgattig :$ )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]