• kiekeboe >.<




    wat vinden jullie van internetverkering?


    X.x


    balub ^^.

    De broer van de vriend van een vriendin liep op msn zó hard te zeuren om internetverkering dat ik maar ja zei, om er van af te zijn :'D
    Maar eigenlijk vind ik het maar niks. Je kan niet van iemand houden die je niet kent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leeuk ^^ Ik heb ook een internet verkering, en we spreken elkaar dagelijks (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nou wil ik niet gemeen zijn ofzo, maar ik geloof never nooit dat je met hém hebt gehad. No offence, but ik geloof het niet.

    En ik vind internetverkering nogal sneu, omdat je die persoon niet echt goed kent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind internetverkering maar dom. Je kent de persoon niet eens en toch heb je er verkering mee. Er klopt wat niet aan het plaatje. Oké ja, je kan zeggen van 'hij is mijn lief', maar wat ben je met een lief dat je niet kent en dat je nog nooit in het echt hebt gezien. Nee, geef mij maar een jongen from real life.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het ook gehad.. en mijn vriendje was gelukkig niet Fake..

    maar ik vind het wel eng.. als ik het nu nog een keer zou doen of zow..

    en ik vind internetverkering vaag.. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Sorry, maar die foto is zo fake. :X

    Stiekem vind ik het heel dom. :X

    Die foto is fake.

    Umbrageous schreef:

    Nou wil ik niet gemeen zijn ofzo, maar ik geloof never nooit dat je met hém hebt gehad. No offence, but ik geloof het niet.



    En ik vind internetverkering nogal sneu, omdat je die persoon niet echt goed kent.



    dan geloof je het tog lekker niet kep hem zelf al 2x gemeet dus ik weet zelf beter;) en this oude foto van hem.. en om zulke dingen ga ik ok neit liegen... zo ben ik niet T__T


    balub ^^.

    Prodigy schreef:
    Sorry, maar die foto is zo fake. :X

    Inderdaad.
    Ik geloof écht niet dat zo'n dude, internetverkering gaat nemen =='


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Prodigy schreef:
    Sorry, maar die foto is zo fake. :X


    I build a house for your bones!

    Heb ik al een keer gehad. Nja. Ineens hoorde ik niets meer vn hem en kwam hij niet meer op msn. Maar interentrelaties neem ik toch al niet te serieus. (:


    A. ikmisje.

    Ik heb al veel internet vriendjes gehad. :)
    Het is leuk, maar echt met hen afspreken zou ik niet doen,
    maar als ik écht een lief wil zou ik die niet via internet zoeken. :)


    Let the Night embrace you

    samuraiCynn schreef:
    (...)


    dan geloof je het tog lekker niet kep hem zelf al 2x gemeet dus ik weet zelf beter;) en this oude foto van hem.. en om zulke dingen ga ik ok neit liegen... zo ben ik niet T__T

    Zulke gasten gaan écht geen internetverkering nemen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die foto is idd fake o0' Was me niet eens opgevallen. Als je liegt, doe het dan goed (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells