• Ergens is het wel schaamtelijk dat dit de suggesties van Quizlet zijn.



    Haha wat moeten mensen wel niet denken als ze dat intypen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Het gaat hem om die 16+. De site is vooral voor jongeren gemaakt en de tag is 16+ dat is gewoon affrontelijk.


    Ik snap je punt. Maar ik denk dat jij je ervoor zou moet schamen. Maar je zegt niets over de 16+ stories zoals fetish en anorexia ..


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ik snap je punt. Maar ik denk dat jij je ervoor zou moet schamen. Maar je zegt niets over de 16+ stories zoals fetish en anorexia ..


    die staan ook niet bij de Google suggesties. :W Je typt quizlet in bij google het eerste wat je krijg is "One Direction 16+"
    dat is het punt, je meot je neit zo aangevallen voelen alleen omdat je een fan bent.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahahha XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Ik snap je punt. Maar ik denk dat jij je ervoor zou moet schamen. Maar je zegt niets over de 16+ stories zoals fetish en anorexia ..
    Ik zeg toch niet dat ik pro-ana ben. Ik heb die stories vanaf het prille begin afgekeurd, maar dat doet er nu niet toe, dat staat niet in de suggesties. Wat bedoel je met ik denk dat jij je ervoor zou moeten schamen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Escritura schreef:
    (...)

    die staan ook niet bij de Google suggesties. :W Je typt quizlet in bij google het eerste wat je krijg is "One Direction 16+"
    dat is het punt, je meot je neit zo aangevallen voelen alleen omdat je een fan bent.
    Indeed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Ik zeg toch niet dat ik pro-ana ben. Ik heb die stories vanaf het prille begin afgekeurd, maar dat doet er nu niet toe, dat staat niet in de suggesties. Wat bedoel je met ik denk dat jij je ervoor zou moeten schamen?


    Typfoutje, er moest nog 'niet' tussenstaan :W. Kijk ik snap wat je bedoelt, maar niet iedereen is een obsessed fan die hun fantasieën uitleeft in een story. En misschien moet ik me niet zo aangevallen voelen, maar het is gewoon frustrerend dat iedereen er de hele tijd over zeurt. Ik word bijvoorbeeld - door het gros van de site - bestempeld als een of andere obsessed Bieber/1D fan. Terwijl ik dat helemaal niet ben, maar omdat veel fans zo overdreven zijn gaat iedereen ervanuit dat de andere fans ook zo zijn .. en daarom reageer ik zo.


    To infinity and beyond •

    - weuw, dubbelpost?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:34 ]


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    *facepalm* we have been shamed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Typfoutje, er moest nog 'niet' tussenstaan :W. Kijk ik snap wat je bedoelt, maar niet iedereen is een obsessed fan die hun fantasieën uitleeft in een story. En misschien moet ik me niet zo aangevallen voelen, maar het is gewoon frustrerend dat iedereen er de hele tijd over zeurt. Ik word bijvoorbeeld - door het gros van de site - bestempeld als een of andere obsessed Bieber/1D fan. Terwijl ik dat helemaal niet ben, maar omdat veel fans zo overdreven zijn gaat iedereen ervanuit dat de andere fans ook zo zijn .. en daarom reageer ik zo.
    Best dat iemand je hier obsessed heeft genoemd en stop nu toch eens met steeds over die 1d te beginnen, het draait hem daar niet om, het gaat om die 16+. Dat is gewoon schaamtelijk dat de site daardoor bestempeld wordt terwijl het voor 75% niet zo is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Best dat iemand je hier obsessed heeft genoemd en stop nu toch eens met steeds over die 1d te beginnen, het draait hem daar niet om, het gaat om die 16+. Dat is gewoon schaamtelijk dat de site daardoor bestempeld wordt terwijl het voor 75% niet zo is.


    Om heel eerlijk te zijn, er komen steeds meer 16+ stories van 1D, die eigenlijk niet eens 16+ zijn .. of ze zijn geschreven door 14-jarige kinderen. Het is gewoon zonde, dat er bij die suggesties niets staat over al die andere stories die hier wel zijn. Maar er is nou eenmaal niets aan te veranderen (':


    To infinity and beyond •

    (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind