• Ja zoals de titel al zegt ben ik morgen jarig, ik word 16. Maar nu heb ik ergens jullie hulp voor nodig, voor iets dat ik echt het allerliefste zou willen, namelijk: een happy birthday tweet van 1 van de leden van All Time Low.
    Gewoon omdat hun muziek en de band zelf me door een hele moeilijke tijd hebben geholpen en ze eigenlijk de reden zijn dat ik hier nog steeds rond loop. Dus zoals jullie misschien wel snappen zou het enorm veel voor me betekenen als ze me een happy birthday zouden wensen!
    Daarom wil ik jullie vragen om met ze allen dit te tweeten:
    It's @ReneeHoekstra her 16th b'day today, can you wish her a happy b'day? That would make it a day she'll never forget (:

    Naar @AlexAllTimeLow / @JackAllTimeLow / @iamamerrickan / @riandawson
    Het zou echt enorm veel voor me betekenen als jullie me zouden helpen en het ook lukt, want hoe stom het ook klinkt het is hetgene wat ik echt het liefst zou willen hebben!
    Alvast bedankt!
    EDIT:
    Iedereen die geholpen heeft enorm bedankt, maar het is helaas niet gelukt. Toch allemaal echt enorm bedankt, dat jullie me wouden helpen vind ik al geweldig!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 12:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Melancholia schreef:



    Hier mijn gerecycleerde Alex verjaardagstaartclown ...

    Oh my god, die is echt geweldig! Haha dit maakt het weer helemaal goed dat ze me niet gefeliciteerd hebben!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Oh my god, die is echt geweldig! Haha dit maakt het weer helemaal goed dat ze me niet gefeliciteerd hebben!

    Ik denk dat ik die al 2 jaar gebruik bij verjaardagen haha :'D Maar gefeliciteerd. Ik heb nog eens getweet en mss heb je algelijk nog geluk.

    Melancholia schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik die al 2 jaar gebruik bij verjaardagen haha :'D Maar gefeliciteerd. Ik heb nog eens getweet en mss heb je algelijk nog geluk.

    Haha ik vind hem echt geweldig! Dankjewel! :'D
    Aaah ik hoop zo dat ze reageren, maar dat zal vast niet, al blijf ik hoop houden deze dag, dankje <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Haha ik vind hem echt geweldig! Dankjewel! :'D
    Aaah ik hoop zo dat ze reageren, maar dat zal vast niet, al blijf ik hoop houden deze dag, dankje <3

    Ik heb ook even naar watic getweet want ik weet dat je die ook fijn vind en die hebben mij in 2010 eens een gelukkige verjaardag gewenst, dus met een beetje chance.
    Heb je al een fijne verjaardag anders? ;d

    Melancholia schreef:
    (...)
    Ik heb ook even naar watic getweet want ik weet dat je die ook fijn vind en die hebben mij in 2010 eens een gelukkige verjaardag gewenst, dus met een beetje chance.
    Heb je al een fijne verjaardag anders? ;d

    Awh, wat lief van je! Echt super bedankt! Ooh vet leuk dat ze jou al eens een fijne verjaardag hebben gewenst!
    Haha ja ik had m'n feest vrijdag avond gehad en dat was al super leuk, vandaag komt m'n familie en Lotte komt en ik heb net m'n cadeautjes gehad dus tot nu toe is het al erg leuk! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Awh, wat lief van je! Echt super bedankt! Ooh vet leuk dat ze jou al eens een fijne verjaardag hebben gewenst!
    Haha ja ik had m'n feest vrijdag avond gehad en dat was al super leuk, vandaag komt m'n familie en Lotte komt en ik heb net m'n cadeautjes gehad dus tot nu toe is het al erg leuk! :'D

    Dat is heel graag gedaan. ;d
    Ah heel fijn voor je, altijd gezellig zo'n feestje. :'D Doe haar de groetjes haha. En amuseer je nog ;D

    Melancholia schreef:
    (...)
    Dat is heel graag gedaan. ;d
    Ah heel fijn voor je, altijd gezellig zo'n feestje. :'D Doe haar de groetjes haha. En amuseer je nog ;D

    Ja klopt! En dat zal ik doen! Ooh dat komt vast wel goed, dankje! ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.