• Gouw ze je kaart van je psycholoog stelen. Ik vraag me dat af, ik heb dus zo'n kaart voor mijn afspraken, en die zat gister dus toevallig in mijn agenda, en agenda;s gaan tijdens de les de hele klas rond, dat ken je wel. En zo belande mijn agenda dus op een tafel van een klasgenoot van me[Logish?] en die zit in mijn agenda t kijken, en ik zo kijken wat ie deed, zat ie gewoon die kaart te bekijken, en even later krijg ik mijn agenda terug.Wat stond erin.? Ik wist niet dat jij gek was. Echt djeez, waarom ben je meteen gek? Er is niets mis met me, maar maak dat zulke mensen maar es duidelijk, en dan kijken ze nog raar op als ik ze pootje haak in de gang.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nouja, dat slaat nergens op. Bij ons loopt de halve klas bij een maatschappelijk werkster vanwege gedrag maar alsnog ik vind het nergens op slaan. Ik loop ook bij een psychiater maar mij kijken ze neit raar aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je moet je niks van hun aantrekken, jij gaat daar heen omdat je problemen hebt/had. Zonder haar/hem was je misschien wel gek geworden. Mensen snappen het niet, je moet het gewoon negeren.

    Tuurlek ben je niet gek ofsoo. Je gaat er gwn heen om over je problemen te praten. negeer die zielige mensen gwn. ze zijn het niet waard. x3.


    A. ikmisje.

    die mensen hebben gewoon last van ontwetendheid en weten blijkbaar niet beter. niets van aantrekken dus. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    x_X stupid people
    jij bent niet gek :x
    dan ben ik nog eerder een moordlustige psychoppaat


    We can only learn to love by loving.

    Omg, zielige kinders :')! Ik zit ook met zo'n stel in de klas, enkel ga ik niet daar de psycholoog. Maar ook, bij ons in school hebben we zo iets waar je over je problemen kunt praten en ik wil d'r best naar toe gaan. Maar dan weet mijn klas ervan af en denken ze natuurlijk: "OMG. Die's echt emo/derpessief (yeah volgens die kinders ben ik ook emo omdat ik nu eenmaal vaak zwart draag) of zo?"
    Ik vind het echt zielig, maar ja... Idd, leg dat die mensen maar eens uit --'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wie weet ben je wel een gestoord kind dat manisch depressief is.


    Die vond ik zielig voor haar, als ze dat was. dan zat ze vast niet achter de computer?

    Ivy :')
    Ik vind jou niet gek en als ze dat nog eens zeggen zeg dit dan:

    Nou dan ben ik lekker gek omdat ik bij een psychiater zit. I don't care. Nu je zin?

    Meisje al was je manisch depressief en gestoord ik houw van jou :3

    loves, Renée.


    I do not hook up.

    Wie weet ben je wel een gestoord kind dat manisch depressief is.

    ALs je dat sarcastisch bedoelde, moet je weten dat ik me je reactie KUT reactie wel degelijk echt aantrek.!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    In mijn klas is er ook een meisje naar psychiater geweest maar waarom wil ze niet vertellen, wat ik begrijp het is prive.Maar ik vind het belachelijk wat die persoon heeft geschreven.Je hoeft toch niet gek te zijn ?!Als je nu een trauma hebt of je het ergens heel moeilijk mee hebt kan je toch ook naar een psychiater gaan.


    The soul needs autumn.

    Honn, dat zal altijd zo blijfen.. Als je naar een psycholoog moet,, verklaren mensen je als gek..
    en willen ze meteen alees van je weten *Was teminsten bij mij zo* Zelf mijn bloed eigen broer,, vond dat ik gestoord was!
    Maar jij zelf weet wel better,,en het gaat die mensen helle maal niks aan wat er met jou is..Dus verklaaren ze je tog als gek.. Zolang je zelf maar better weet ;]

    Nou weet je wat het is.. Beter gek dan gewoon^^
    I'm mad and i'm freaking happy with it.