• ... wanneer ik tijd en zin heb. Wat best wel vaak is trouwens.

    Als je een cover of banner wilt hebben, hoef je enkel in te vullen wat hiernaast staat. Bij overige zou je nog extra wensen kunnen plaatsen o.i.d. - wees creatief.

    Belangrijke punten:
    • Als je niet tevreden bent, hoor ik dit graag.
    • Wees zo duidelijk mogelijk met wat je wilt hebben.
    • Ik wil best afbeeldingen/gifs zoeken, maar het gaat sneller als je ze zelf al hebt.
    • Haast of de cover niet meer nodig? Let me know.
    • Ik bewaar alle documenten, dus ik kan ten alle tijden iets aanpassen.

    Archief:


    Kleine sidenote: op het moment ben ik hier een beetje traag mee, maar ik ben er zeker niet mee gestopt!

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 21:05 ]

    Maak je ook banners? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oops ik zie dat je die wel maakt. Overheen gelezen :x
    Ik plaats vanmiddag even de info zit nu op mijn mobiel en ga zo aan het werk :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MT'tje (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fogarty schreef:
    Oops ik zie dat je die wel maakt. Overheen gelezen :x
    Ik plaats vanmiddag even de info zit nu op mijn mobiel en ga zo aan het werk :3

    Haha ik ben benieuwd :Y)

    Frodo schreef:
    MT'tje (:

    Jaaaaa, jouw covers zijn zo nice!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    Titel: Howling Cove
    Sfeer: Mysterieus/Thriller/Romantiek.
    Kleur: Niet te kleurrijk. Misschien een beetje de kleur van het bos/de wildernis?
    Foto's:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Gif 1
    Overig: Zou je hier een banner van kunnen maken? En de gif er een beetje doorheen mengen als je dat lukt?

    Ik ben wel benieuwd hoe iemand anders het doet deze keer. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MT, ik ben fan van je creaties :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik had een vraagje wie maakt er hier cover

    Zou je voor mij misschien een banner kunnen maken? Ik had zelf al een cover gemaakt, maar hij is te groot om boven mijn hoofdstukken te zetten.


    Hij staat onder de spoiler ^^ Het liefst heb ik dat er iets van de raven terug komt in de banner. Er hoeft geen tekst op en ik zou graag iets van een donkere sfeer willen hebben (: Dit is de Pinterest pagina voor het verhaal (al staan er niet veel donkere afbeeldingen op. Je hoeft deze niet per sé te gebruiken.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kom ook eens een aanvraag doen :p

    Titel: Over grenzen
    Korte Samenvatting: Het gaat dus om een Avatar: The last airbender fanfictie in de moderne tijd c: Het is nogal een stuntelige samenvatting, hopelijk kun je er aan uit :')

    De Avatar is niet uitgestorven; hij bestaat nog steeds, zelf in de moderne wereld. Alleen vermoordt de regering de Avatar van zodra hij geboren wordt en doet hij er ook alles aan om de water- vuur- en aardemeester uit te roeien. De jonge Flo is als aardemeester al haar hele leven op de vlucht voor de regering. Tot de dag van vandaag is haar familie erin geslaagd om haar veilig te houden voor de regering en voor zichzelf, maar dan merkt ze plots dat ze haar kopje thee zelf kan verwarmen. Alsof de regering het heeft geroken, slaan ze net op dat moment toe. Haar vader laat het leven, maar Flo slaagt erin te ontsnappen met de hulp uit onverwachte hoek.

    Lorenzo is de zoon van de president van [naam rijk] en heeft het niet makkelijk. Niet alleen moet hij het feit dat hij een vuurmeester geheim houden, maar ook mag hij niet prijsgeven dat hij op mannen valt, tenzij hij wil dat zijn vader hem in de psychiatrie stopt. Wanneer hij steeds meer in de knoop komt te zitten met zichzelf, slaat hij op de vlucht. Daar ontmoet hij Flo, de nieuwe Avatar. Samen proberen ze te ontsnappen aan de klauwen van de regering. Al snel wordt het echter duidelijk dat de regering niet hun grootste probleem is: de wereld is stervende, en Flo is de enige die al het leven op aarde kan redden.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Iets met de vier elementen, voor de rest ben je vrij te doen wat je wil :p
    Sfeer die het weer moet geven: avontuurlijk, een beetje dreigend misschien
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Extra: Ik heb deze coveraanvraag ook ergens anders geplaatst, maar als jij sneller bent, dan ga ik de coveraanvraag daar waarschijnlijk annuleren. Mocht ik die andere cover toch eerder hebben, laat ik wel iets weten. De cover heeft niet extreem veel haast, maar ik zou met deze story mee willen doen aan FOTY, al kan dat wel nog even wachten.

    Edit: Oh wow, ik zag jouw lijstje met invuldingen nergens staan, maar het staat in het plaatje :') Hopelijk lukt het zo ook

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 17:44 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wooow dit is geweldig C:
    Titel: Cursed Stars
    Sfeer: Het is een fanfic van De Hongerspelen, maar het moet een romantisch verhaal worden dus een combinatie van die twee, als dat mogelijk zou zijn natuurlijk, zou geweldig zijn!
    Kleuren: Voornamelijk donkere kleuren.
    Afbeeldingen:
    foto 1
    foto 2
    foto 3
    Overige: Ik zou graag een cover willen, maar als je zelf nog ideeën heb voor bijvoorbeeld extra afbeeldingen kan je toevoegen wat je wilt C:


    BE YOUR OWN ANCHOR

    Ik wil graag een cover (flower)

    Titel: Black Money
    Kleuren: Donkere kleuren (zwart, donkergroen, wit, grijs, rood)
    Sfeer: Dark, mysterieus, thriller
    Afbeeldingen: Je hoeft niet perse allemaal te gebruiken en ik kan niet kiezen, dus laat ik het aan jou over (:
    X X X X X X
    Gif

    Fogarty schreef:

    Titel: Howling Cove
    Sfeer: Mysterieus/Thriller/Romantiek.
    Kleur: Niet te kleurrijk. Misschien een beetje de kleur van het bos/de wildernis?
    Foto's:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Gif 1
    Overig: Zou je hier een banner van kunnen maken? En de gif er een beetje doorheen mengen als je dat lukt?

    Ik ben wel benieuwd hoe iemand anders het doet deze keer. c:


    Oké, ik heb nu dit;


    Laat maar even weten of je het wat vindt. ^^

    Phos schreef:
    Jaaaaa, jouw covers zijn zo nice!

    HeI schreef:
    MT, ik ben fan van je creaties :Y)


    You guys <3