• Helleeeu.
    Ik ben echt dooodchaggerijnig. mobiel kadoek, pc spaced um .. en nu zit er ook nog een balk in me beeldscherm. -__-
    De balk zit dus bij internet, omdat ik net uTorrent had gedownload, en normaal wil die weg maar ik weet niet meer hoe, hehe. $ Deze balk is het! - klikk.
    Help mee? (:
    xx

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:18 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Volgens mij met je rechtermuisknop even klikken op die balken, en dan kan je instellen welke balken je wilt zien en welke niet.


    Full of envy behind that anonymous mask

    kun je hem niet weg halen door naar extra's te gaan en dan werkbalken? en hem dan niet actief zetten? zo ben er toch ook van af?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Met rechts op die balk en dan uitschakelen.


    Your make-up is terrible

    @ iedereeen. Als ik rechtermuisknop doe dan komt er zo'n vaag iets.. Dit.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Er staat instellingen en meer tussen, tussen 1 van die twee zal het wel staan.


    Your make-up is terrible

    Rechts, zie je dat rare oranje rondje. Als je daarop klikt, dan gaat hij weg .. als je je internet opnieuw opstart. (: Ik had het gisteren ook!


    To infinity and beyond •

    vreemd, maar de balk is toch weg?

    wat voor internet profider heb jij?! die ken ik niet.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Zaynuary schreef:
    Rechts, zie je dat rare oranje rondje. Als je daarop klikt, dan gaat hij weg .. als je je internet opnieuw opstart. (: Ik had het gisteren ook!

    ohmygoddd, je bent een held. :D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    thanks iedereen. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Szerelem schreef:
    vreemd, maar de balk is toch weg?

    wat voor internet profider heb jij?! die ken ik niet.

    Eum, deze zit er sinds eergister op haha. (ja, ik heb 't nu al weer verkloot ..) Google chrome.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean