• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een vraag?! :O Heb je al gegoogled? Hehe, ik zie al al die verkeerde dingen voor me. lol.
    Misschien iets om je hoofd binden? Is dat raar? Misschien zoiets professioneels waarbij je beide kaken op elkaar geklikt worden, een soort van tweezijdige beugel? (Geen idee of die dingen bestaan. :p)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tape :Y)

    Nee, ik heb geen idee. Verder slaap je wel gewoon goed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hier nog wel ergens een hele mooie foto dat je slaapt, met je mond dicht. Dus je kan het wel! =D

    Maar verder kan ik je niet helpen Sam :(

    Dat is een hele goede vraag. Ik heb eigenlijk geen idee. D:

    Maar ik wil ook wel graag weten hoe dat zou kunnen, ja.


    The truth is out there.

    Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik ben zelf van mening dat er daar niet veel tegen te doen valt. Hopelijk denken andere mensen hier anders over. (;

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 21:35 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet? Ik slaap soms ook met mijn mond open en ik heb er ook meer last van als ik op mijn rug slaap. Maar eerlijk gezegd heb ik echt geen idee wat er tegen gedaan kan worden :')

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 21:36 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik slaap ook met mijn mond open, maar dat is omdat ik niet goed door m'n neus kan ademen..


    26 - 02 - '16

    Ik heb het zelf ook en heerlijk, ik word vaak genoeg wakker met kwijl over mijn gezicht. Dus ik kan je niet helpen.


    wat was dit ookalweer

    Histoire schreef:
    Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik ben zelf van mening dat er daar niet veel tegen te doen valt. Hopelijk denken andere mensen hier anders over. (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mond dicht nieten

    Ik heb er nooit last van dus ik weet ook niet hoe je het kan verhelpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het alleen gebeurt als je op je zij slaapt, dan kan je overwegen om met een band jezelf zo vast te maken dat je niet op je zij kan draaien. Ik weet dat het kan met kinderen om ze in positie te houden, hoewel dat een enkele keer niet helemaal lukt.


    Physics is awesome