• Stel je voor je hebt een relatie en je vriend/vriendin is heel goed bevriend met iemand van het andere geslacht.

    Zou je dat erg vinden of zou je ze het gunnen?

    Shogun schreef:
    Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten. Ik kan nu wel zeggen: ja helemaal prima moeten zij toch weten, maar kan heel moeilijk inschatten hoe het echt zal zijn als het mij overkomt.


    26 - 02 - '16

    Nee, dat zou ik niet erg vinden. En dat weet ik heel zeker, omdat ik zelf in zo'n situatie zit en eigenlijk sta ik er nauwelijks bij stil. Besides, zijn vrienden zijn mijn vrienden, dus gun ik haar die vriendschap ook.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mwoah, als ik óóit (nooit dus. :Y)) een vriendje krijg, dan zou ik waarschijnlijk stikjaloers zijn. Niemand komt dan aan mijn knapperd. (Ja, als ik dan een vriend krijg, dan moet het ook meteen goed!)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:37 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    zolang het bij vrienden blijft, zie ik het probleem niet zo(A)


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    Ex astris, sciencia

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D

    Waarom zou ik dat in hemelsnaam erg vinden? Je hoort je vriend/vriendin te vertrouwen. Hij heeft voor mij gekozen, dat is genoeg voor mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, ik zal het denk ik, niet erg vinden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Alsjeblieft Hale, een nieuw forum voor jou :3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:17 ]

    m'n beste vriend is van een ander geslacht. maar dat zegt niet dat ie op meisjes valt. (cool)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Alhoewel, ik mijn vriend wel vertrouw; ik blijf het moeilijk vinden. Ik vertrouw er dus op dat hij niets flikt enzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan niet met zekerheid zeggen wat ik ervan zou vinden, want ik heb dat nog nooit gehad.
    Maar ik denk dat het aan de relatie tussen die twee ligt. Als het gewone vrienden zijn zou ik het mijn vriend -als ik die dan zou hebben ;p- gewoon gunnen. Maar als ze té close gaan worden, zou ik er toch wel wat van zeggen ;3


    Inspiration can hit you any time

    Ik zou het hem gunnen. Dat weet ik uit ervaring, en aangezien mijn beste vriend ook veel met mij omgaat en met zijn vriendin weet ik hoe zo'n vriendschap in elkaar zit, en dat ik daar niet jaloers op hoef te zijn. En zijn vriendin is wel erg jaloers, en mijn beste vriend zit daar best wel mee, en ik wil niet zo moeilijk doen als zij in een relatie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou best jaloers zijn, maar ik zou het wel accepteren omdat iedereen vrij is om vrienden te zijn met wie ze willen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the