• Stel je voor je hebt een relatie en je vriend/vriendin is heel goed bevriend met iemand van het andere geslacht.

    Zou je dat erg vinden of zou je ze het gunnen?

    Starkiller schreef:
    Alsjeblieft Hale, een nieuw forum voor jou :3

    Echt he, dat vind ik te ver gaan. Dit is een heel normale vraag, dan kun je ook wel een fatsoenlijk antwoord geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Defensive schreef:
    Ik zou het hem gunnen. Dat weet ik uit ervaring, en aangezien mijn beste vriend ook veel met mij omgaat en met zijn vriendin weet ik hoe zo'n vriendschap in elkaar zit, en dat ik daar niet jaloers op hoef te zijn. En zijn vriendin is wel erg jaloers, en mijn beste vriend zit daar best wel mee, en ik wil niet zo moeilijk doen als zij in een relatie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Starkiller schreef:
    Alsjeblieft Hale, een nieuw forum voor jou :3

    Normaal reageren kan ook.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben heel jaloers, kan het alleen heel goed verbergen en zal het ook ontkennen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, want dat zou ik erg hypocriet van mezelf vinden, aangezien meer dan de helft van mijn vrienden jongens zijn. Dus als mijn vriend de behoefte heeft om een beste vriendin te nemen, mag hij dat gerust, ik vertrouw hem wel. :'D

    Mocht ik 'ja' antwoorden, zou dit erg hypocriet zijn: Heb zelf voornamelijk mannen als vrienden. Mijn vriend heeft ook voornamelijk mannelijke vrienden, en een meisje dat hij al z'n hele leven kent. Geen probleem, maar als ik enige romance bespeur, bots ik haar op haar neus, en verneuk ik mijn dan ex-vriend met mooie piercings. :Y)

    Maar dat gebeurt niet, want ze woont in Engeland. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben iemand die snel jaloers is, dus ja. Maar ik gun het hem wel en ga er niet over lopen zeuren. Al geef ik toe dat ik hen wel in het oog houdt. :x


    Let the Night embrace you

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    I solemny swear i am up to no good

    Eledhel schreef:
    Ik zou het niet erg vinden, maar als het een beetje te ver gaat, dan wel :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou jaloers zijn, weet ik sowieso, maar ik kan het hem moeilijk verbieden of dergelijke. Vorig jaar was dat zo en ik heb daar helemaal geen problemen van gemaakt (: Maar als het te ver gaat, dan laat ik wel iets merken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het niet prettig vinden, maar er ook geen probleem van maken. In een relatie moet je elkaar vertrouwen toch :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pusheen schreef:
    Ik ben iemand die snel jaloers is, dus ja. Maar ik gun het hem wel en ga er niet over lopen zeuren. Al geef ik toe dat ik hen wel in het oog houdt. :x

    Jij bent waarschijnlijk net als mij :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het niet erg vinden. Je vriend/vriendin meot je kunnen vertrouwen. Als alles er normaal uitziet is het oké, en als je denkt dat het tever gaat, moet je er gewn met hem/haar over praten. Ik bedoel, het is niet raar als je je een beetje zorgen maakt ofzo.


    Be yourself, it's all that you can do.

    te zien, hoe hij bij haar is, ik zou toch het proberen uit te praten als het te serieus is