• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Michael
    "Proberen?" vraag ik aan haar.
    "Mijn techniek is niet perfect." waarschuw ik haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Smugness schreef:
    (...)

    [Ok, waar zijn ze? :p]

    [Ze lopen door de gang naar het jongens-slaap-gebouw.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Taylor Melody Kings
    Ik glimlachte even en liet mijn hand weer even over zijn wang glijden. Daarna liet ik mijn hand zakken en gaf hem een kus op zijn wang. Daarna legde ik mijn hand er op alsof er niks gebeurd is en liet ik mijn vingers er weer heel voorzichtig over heen glijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Levi Jayden Beale
    Ik knik, 'het lijkt me dat je wel goed bent anders stond je hier nu niet,' grinnik ik.

    Cassie 'Cas' Jade Mirron
    'Ach,' zeg ik terwijl ik een zacht klopje op zijn wang geef, 'nobody is perfect.' Na een blik op mijn Vans kijk ik hem weer aan, 'ik heb alleen niet echt de perfecte schoenen aan,' grinnik ik. Ik ben benieuwd hoe het ging worden, aangezien hij nog een behoorlijk stuk groter is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diapal schreef:
    (...)
    [Ze lopen door de gang naar het jongens-slaap-gebouw.]


    [Thanks ^^]

    Voor de zoveelste keer vandaag liep ik doelloos door het gebouw. Ik zag hoe en paar leerlingen met hun Ipod meezongen, en andere waren dan weer een boek aan het lezen. Uiteindelijk leek ik niets meer war te nemen, maar liep ik als een zombie door de gang. Tot ik plots tegen een jongen opbots. [Iral of Levi, jullie mogen kiezen. :p]


    Take me to wonderland

    Vince

    Ik glimlach als ze me eerst een kus op mijn wang geeft en daarna weer verder over mijn wang strijkt. Ik kijk heel even naar de klok en daarna weer op het soort van rooster. 'Sorry, ik denk dat ik zo jammer genoeg moet gaan.'


    I only miss you when I'm breathing

    Iran ~ Keyboard

    Ik kijk de jongen eventjes aan en glimlach dankbaar, waarna ik weer voor me kijk. Maar dan botst er plotseling iemand tegen me op. Ik vlieg een stuk of twee meter naar achteren en kijk dan verward naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:12 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Adriana Minola

    "Sorry, ik had je niet gezien," Excuseerde ik me beschaamd, en ik voelde het bloed naar mijn wangen lopen. "Soms ben ik gewoon zo diep in gedachten verzonken, dat ik niets meer zie," legde ik uit met een glimlach.


    Take me to wonderland

    Eliza

    Ondertussen had ik alles voor ballet bij. Gewone schoentjes en Pointes. Het kon aardig veel pijn doen hoor. Ik stelde me op met mijn oortjes in, sloot mijn ogen even en liet de muziek me leiden. Langzaam danste ik door de hele zaal heen tot het laatste stuk. 2 Jeté's door de zaal, diagonaal dan wel. Ik name en sprintje en sprong in de luckt voor de eerste. Ik kwam neer en voelde een steek door mijn knie gaan maar deed verder. Nog een klein aanloopje en de 2e deed ik ook perfect. Okay, detail, dat moest ik op Pointes kunnen maar ik had alleen nog maar gewone schoentjes aan.

    Taylor Melody Kings
    'Sorry, ik denk dat ik zo jammer genoeg moet gaan.' Ik haalde mijn hand van zijn wang. 'Ja,' zei ik. Alsof zijn woorden me pas weer naar de realiteit trokken. Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Ik kende Vince amper. 'Ik moet mijn spullen ook nog naar mijn slaapzaal brengen,' zei ik met een klein knikje naar mijn weekendtas en mijn trolly dat alle twee op de grond lagen. Ik tilde mijn weekendtas op en pakte mijn trolly bij het handvat. 'Zie je later.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Michael
    Ik kijk naar haar schoenen.
    "Misschien heb ik wat voor je." zeg ik tegen haar.
    Ik rommel wat in mijn tas en haal er een paar balletschoentjes uit.
    "Deze waren van mijn oude partner. Misschien pas je ze."
    Ik gooi de schoentjes naar haar toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vince

    'Ja, zie je later.' zeg ik en ga weer op weg naar mijn kamer. Dan kan ik daar mijn koffers uit pakken en ze opruimen.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Keyboard

    'Maak... maakt niet uit,' stotter ik met een rood hoofd. Het valt me op dat ze best knap is, en ik word dan ook nog roder door haar mooie glimlach.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Levi Jayden Beale
    Ineens knalt er een meisje tegen Iral op. Als ze haar excuus heeft aangeboden kijk ik haar glimlachend aan, 'He, ik ben Levi,'

    Cassie 'Cas' Jade Mirron
    Michael werpt een paar balletschoentjes toe. Ik trek ze aan en merk dat ze iets te groot zijn, 'hmmm ze zijn iets te groot maar dat maakt niet zoveel uit,' zeg ik terwijl ik weer overeind kom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Melody Kings
    Ik gooide mijn spullen op een bed die nog niet door iemand geclaimt was. Ik had geen zin om het uit te pakken. Afleiding, dat was wat ik nodig had. Ik pakte een plattegrond en zag tot mijn grote vreugde dat ze hier een mode atelier hadden. Ik besloot er heen te gaan. Uit mijn weekend tas pakte ik mijn iPod en zette mijn koptelefoon op. Langzaam liep ik over de campus.


    "Ignite, my love. Ignite."