• Ik wil toch eventjes iets in het algemeen zeggen. Nu een bepaalde persoon weg is van Q zal het, denk ik, best saai op Q worden. Ik vond het grappig om dingen van die persoon te lezen en hoe mensen erop reageren. Natuurlijk zullen nieuwe users wel telkens weer bepaalde vragen worden gesteld. Ook leuk, maar niet helemaal hetzelfde.
    Wat moet ik nu doen op Q? -zucht-

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    .. so you're only here to troll Hale?
    how about you find a life? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zit er de laatste tijd ook niet echt meer op. Alleen nog voor wat contacten en wat schrijfwedstrijden. En als ik er dan toch ben check ik het forum even. Ik kan je niet echt helpen, ik vind het ook saaier worden..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, dat gevoel had ik ook een paar keer.


    Your make-up is terrible

    I don't know, dat heb ik ook met bepaalde mensen gehad. In mijn, bijna 2 jaar, op quizlet heb ik veel mensen zien komen en gaan en ik moet zeggen dat het vroeger vele malen leuker was als nu. Ik zit echt gewoon nog nauwelijks op Q :'D


    Let it come and let it be

    Word zelf zo? :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan het zelf ook leuker maken hoor.:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, stiekem vind ik het echt grappig. Toen ze er was ergerde iedereen zich dood. Nu ze weg is 'mist' iedereen haar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    met mensen praten? Serieus, da's veel leuker dan iemand die vervelend doet lastig vallen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je hebt gelijk.

    Okay.. niet echt mijn soort vermaak, maar smaken verschillen, zo blijkt maar weer :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bedoel je Hale? WACHT, IS COLI WEG VAN Q?!
    O_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wandering schreef:
    Haha, stiekem vind ik het echt grappig. Toen ze er was ergerde iedereen zich dood. Nu ze weg is 'mist' iedereen haar.


    I don't! *O* Glad she's gone for good.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wist dat hier een topic over zou komen!
    Maar je hebt stiekem wel gelijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maar, als dit om Hale gaat, ik dacht dat ze net weer terug was?
    Of loop ik tegenwoordig weer achter. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nou, je kunt altijd mij nog aanbidden!
    Ik noem maar een random idee.*O*


    everything, in time