• HEEEEEEEEY mensen


    één van mijn beste vriendinnen heeft vandaag eindelijk haar eerste cover opgenomen op youtube :)
    HEt is nu zo dat ze erg onzeker is over haar zingen, dus het zou leuk zijn moesten jullie, jullie mening geven, zeg a.u.b. niets slechts maar geef in plaats daarvan opbouwende kritiek
    hier is de link:





    thanks :) xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ze had er beter muziek achter kunnen doen. Dan durf je ook beter te zingen, want het klinkt alsof ze zich inhoud.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ze had er beter muziek achter kunnen doen. Dan durf je ook beter te zingen, want het klinkt alsof ze zich inhoud.



    okay, thanks voor de tip :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    I'm sorry, maar ik vind het niet echt mooi klinken.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 7:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb niet het hele nummer afgeluisterd, maar tot het eerste refrein. Het klinkt een beetje.. eh ja, dood. Saai om naar te luisteren eigenlijk tbh. Heel veel stukken waren ook erg vals. Daarbij vind ik ook dat mensen gewoon geen nummers van Demi moeten coveren als ze het niet kunnen, zij heeft nou eenmaal een aparte stem en Skyscraper is gewoon een moeilijk nummer om te coveren, vind ik zelf.
    Ik ben heel slecht in opbouwende kritiek geven, maar ik bedoel dit echt niet gemeen. Het is leuk dat ze van zingen houd, maar ik denk niet dat het verder wat gaat worden :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik heb niet het hele nummer afgeluisterd, maar tot het eerste refrein. Het klinkt een beetje.. eh ja, dood. Saai om naar te luisteren eigenlijk tbh. Heel veel stukken waren ook erg vals. Daarbij vind ik ook dat mensen gewoon geen nummers van Demi moeten coveren als ze het niet kunnen, zij heeft nou eenmaal een aparte stem en Skyscraper is gewoon een moeilijk nummer om te coveren, vind ik zelf.
    Ik ben heel slecht in opbouwende kritiek geven, maar ik bedoel dit echt niet gemeen. Het is leuk dat ze van zingen houd, maar ik denk niet dat het verder wat gaat worden :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het niet mooi, sorry. Het is eentonig en dat accent dat ze probeert na te doen vond ik eigenlijk ook een beetje storend. Misschien had ze inderdaad achtergrondmuziek kunnen gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Af en toe hoor ik wel iets in haar stem, wat aangeeft dat het wel iets kan worden, met heel veel lessen en hulp. Helaas was dat maar heel af en toe, waardoor dit nummer een beetje saai werd, zoals velen al zeiden en ik kon op een gegeven moment ook niet meer bijhouden in welke toonhoogte ze het probeerde te zingen... Ik denk dus dat als ze heel veel zanglessen zou hebben en er heel veel tijd in zou steken, er best wat moois uit kan komen, maar ze was nu duidelijk nog niet in staat het beste uit haar stem te halen. Misschien zou een wat makkelijker nummer dit ook gemakkelijker maken, want om nou meteen Skyscraper te coveren van een zangeres met een stem met heel veel mogelijkheden...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat het sowieso helpt om er achtergrondmuziek bij te zetten, a capella zingen is nou eenmaal veel moeilijker en klinkt vanzelf minder leuk. Achtergrondmuziek geeft het geheel wat meer kleur en maakt het leuker om naar te luisteren, en misschien dat ze dan ook wat meer durft. Ze houdt zich inderdaad nog erg in en klinkt eerlijk gezegd niet heel enthousiast, maar daar kan je zeker iets aan doen. Ik denk dat het dan al veel aantrekkelijker zou klinken en leuker om naar te luisteren.
    Daarbij is Skyscraper zoals veel mensen voor mij ook al gezegd hebben gewoon een ontzettend moeilijk nummer, misschien kan ze beginnen met wat makkelijkere liedjes?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 13:44 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood