• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oké. Fayan is ook aanwezig *die wel even van pc moet wisselen*. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yeah, but only the dead one's. They say you killed them. Oh, and it's a graveyard, because graveyard's are cool.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yes, graveyards rule. ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Trouwens, jullie zijn allemaal slechte mensen. Heeel slecht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En toen zei hij keihard dat hij niks meer met me te maken wou hebben en hij me haatte. Oh great, hij flikt het weer. En ik heb nu weer tranen in mijn ogen dankzij hem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    So not worth you (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En ik moest weer een grote bek hebben en zeggen dat hij dood neer kon vallen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Hoe lang zaten we hier al? Maanden, jaren? Ik herinnerde me maar de helft van wat er ondertussen gebeurt was. Ik probeerde zo dicht mogelijk bij Fayan te blijven, zo stil mogelijk. Elk word kon fout zijn, en dan zou Nathaniel een nieuwe val zetten. Dat kon ik Fayan en zinn broertje niet aandoen.
    Maar we moesten hier weg. Dat was alles wat ik kon denken door de wazigheid in mijn hoofd. We moeten hier weg.
    Ik keek rond me, er was overal mist. De omlijning van een grafsteen staarde me aan. Nieuwschierig leunde ik wat dichter naar de steen. Mijn moeders naam stond in het zwarte marmer gegrift, waardoor een bang geluid mijn erg droge keel uitkwam, wanneer had ik voor het laatst gedronken?
    'Saph?' Ik draaide me zo snel mogelijk om toen een te bekende stem achter me klonk, en gilde toen de geest van mijn moeder me kwaad aankeek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lalala... *kijkt even naar haar eigen personage's die allemaal al aan de andere kant staan, naast Yentl* Cassie zag freaking negenenveertig mensen o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Okay, wie is er allemaal in die kamer?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie, Aurora maar die slaapt, Dario, Yentl, Primrose, James, Fayan en Saph. Yentl, Cassie, Aurora en Dario zijn de mist al voorbij xd Oh en Aithne ligt er ergens, maar die is dood.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    .. who is Yentl? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Van BadTranslate xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh faal. Die heet al heel lang geen BadTranslate meer XD
    Caesar, bedoel ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan

    Uit het niets begon Saph ineens te gillen en geschrokken draaide ik me naar hem toe. Er lag een diep geschokte uitdrukking op zijn gezicht en ik pakte meteen zijn hand vast, trok hem naar me toe.
    "Saph? Wat is er?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen